Gå til innhold

slanking og amming

Anbefalte innlegg

Hei ! skal reise på ferie om fire uker ca, og lurer på om noen vet hvilken måte jeg kan g¨ned i vekt på en "trygg" måte ? asltså slik at barnet mitt ikke får unødvendige avfallsstoffer i seg pga mitt vekt tap.

vurderer å kjøpe pilates men hører ingenting om hvor mye man går ned i vekt ved bruk av denne metoden. trenger nemlig ikke å gå ned mer enn 4-5 kilo men vil helst gå ned disse "fort" .. er det urealistisk av meg? noen med erfaringer ??

dette er ikke av annet enn egen forfengelighet. jeg er nå 64 kg og vil være 59-60.. vil miste litt av vannet jeg har i kroppen etter graviditeten osv..

håper på svar fra noen positive sjeler, som vil dele erfaringer på en fin måte.

mvh Hege

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5268430-slanking-og-amming/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Er det lenge siden du fikk babyen din? Vannet jeg hadde etter graviditeten forsvant etter ca 3 uker. Du bør ikke ta vanndrivende nå, tror det er pga melkeproduksjonen. De andre kiloene har jeg ikke noe godt svar på. Jeg ble syk av brystbetennelse og mistet en del kilo der, men jeg ville heller ha hatt kiloene enn å vere syk - for å si det sånn! Du forbrenner mange kalorier ved å amme, hold deg unna snop og gå turer. Det hjelper på sikt ivertfall :)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...