Gå til innhold

Tidlig ultralyd


Meg og mine to skjønne jenter

Anbefalte innlegg

ser at det er flere som er på tidlig ultralyd. Har alle spesielle grunner for det ?? eller er de bare heldige med legen sin.

 

Jeg har hatt en MA tidligere. Nå har jeg i flere uker hatt mens murringer, som flere sier er normalt for enkelte, legen min og. JEg hadde det ikke i min forrige svangerskap og fødte ei vakker prinsesse. HAdde det før MA. Nå har det i enkelte dager vært ordentlig mens vondt.

 

Jeg har legetime imorgen, hvordan kan jeg få påvirka legen til å henvise på ul. Det hører med til historien at kvalmen og svimmelheten er forsvunnet. er i uke 10.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har selv lyst på tidlig ultralyd, men har ingen indikasjoner for å få det, og gidder ikke lyge til legen, så jeg må nok pent vente til uke 18 :-) Med mindre jeg betaler 650 kr for å få det privat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

Jeg skal snart på UL, vil da være 7+1. Fikk det fordi jeg har hatt flere MA tidligere. Legen ga meg henvisning til UL uten spørsmål. KOmmer vel an på legen...du kan jo gå til privat UL. Koster mer, men verdt det. Det gjorde jeg første gangen jeg merket det var noe galt...

 

Lykke til uansett. Jeg krysser fingrene både for deg og meg... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...