mamma.5 Skrevet 5. juni 2006 #1 Skrevet 5. juni 2006 ser du noen graviditet på meg i nærmeste framtid? å hvor mange barn vil jeg få?
nattinatt Skrevet 5. juni 2006 #2 Skrevet 5. juni 2006 Hei Er litt greitt å vite først kor mange du har.Lettere å sjå framover då om evt fleire
mamma.5 Skrevet 5. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2006 jeg har 5 barn.....79 modell..thank you
mamma.5 Skrevet 5. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2006 ble det rett? første gang jeg er her inne,ser du noen flere barn?
nattinatt Skrevet 5. juni 2006 #5 Skrevet 5. juni 2006 Hei Tenkte jo egentlig det..Sto jo i nicket ditt.(for eg er vel ikkje aleine om å ha fem stykker...he he) Ser ut som det kommer ein liten til.Er det det du har lyst til sjølv og?Får opp graviditet neste vår,med ei lita jente
mamma.5 Skrevet 5. juni 2006 Forfatter #6 Skrevet 5. juni 2006 er veldig glad i barn,å har veldig lyst på en baby til..lurte på om jeg var gravid nå siden mensen ikke har kommet men da er den vel rett rundt hjørnet:) jea har 4 jenter å 1 gutt fra før...
nattinatt Skrevet 6. juni 2006 #7 Skrevet 6. juni 2006 Hei Så artig,akkurat likt som meg.Fire jenter,og ein gut.Ja eg får ikkje opp graviditet på deg no nei.Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå