Gå til innhold

IKM uke 23 jenter ømme bryst????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

ja ikke sant, jeg også. Men av og til stopper jeg opp og tenker plutselig på at jeg er gravid, har du det slik også denne gangen? var i bassenget i dag og herregu så fyldige puppene mine var, sambo bare himla med øya haha. og jeg har IKKE pupper til vanlig...pleier å få ømme bryst før TR men ikke SÅ tidlig..

Høres veldig lovende ut for deg dette da!

Jeg har vært helt sikker på at ingenting er på gang denne pp, men nå de siste dagene har jeg også tenkt sånn plutselig at nå er det noe der. Rart!

Men du har vært gravid før, eller!? Jeg veit jo ikke engang hva jeg egentlig skal kjenne etter.

Tørr nesten ikke si noe jeg heller, er ganske flink til å lure meg sjøl... sukk!

Har vært veldig trøtt nå i helga da, sovna hver gang vi har kjørt bil;) og jeg klarer aldri å sovne på dagen ellers, samme hvor trøtt jeg er!

Har også hatt en rar/vond smak i munnen, og ting smaker "feil" -men dette er sikkert bare noe jeg innbiller meg.

Nå må du også fortelle!!

Åja, sulten hele tida er jeg også, eller sugen på et eller annet (hva som helst!) å putte i munnen. Men trudde ikke det kunne komme så tidlig egentlig?!

Og sinna... stakkars sambo, sier jeg bare!! Han er veldig snill da.

Men når hadde du ikm egentlig? Har en god følelse på dine vegne jeg altså, dette blir spennende!

Annonse

har ikke ømme bryst men har slitt med ekstrem kvalme i 4 dager nå. Var det samme sist jeg var gravid så nå håper jeg at det er noe på gang. Har ikm på søndag. Krysser fingrene for oss alle sammen i håp om at det klaffer.

Jeg hadde ømme bryster (dvs. brystvorter) noen dager rundt EL og er gravid. Men: Dette er noe jeg alltid har rundt EL... Hadde det både nå denne pp når jeg fikk positiv test og forrige mnd da testen var negativ.. Nå har jeg imidlertid ikke ømme bryster (på IKM-dagen).

Håper det er et tegn på graviditet for dere jenter, lykke til;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...