Gå til innhold

noen som vet om en bra elektrisk pumpe?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ja, Medela sin mini electric har jeg...den er veldig god. Prisen vet jeg ikke, jeg fikk den av ei klassevenninne som var ferdig med barn. Pris må du nesten spørre om på apoteket...de har den ofte selv om den ikke står fremme.

Har forresten og ei manuell ei, men jeg får bre ut melk mens tulla suger ved bruk av den.

Du skulle nesten ha fått lånt deg ei elektrisk og ei manuell for å sett hva som er best for deg...noen mener elektrisk, andre mener manuell:)

:o)

• 1 måned senere...

Anbefaler Ameda. Den bruker de ofte på sykehus og leies ut på helsestasjoner. Den finnes i en miniutgave av den de bruker på institusjoner. Den heter Ameda Lactaline. Brukte den selv i 4 mnd. med fullpumping. Koster ca 1600,-, er verdt hver øre.

www.medico.no er stedet du kan bestille den fra

http://www.medico.no/Brystpumper.htm

Annonse

Eg har prøvd litt forskjellige

Bruker stort sett Medela Lactina Select, som eg har lånt på helsestasjonen. No har eg også kjøpt dobbelpumpesett til denne, så eg kan pumpe begge sider samtidig. Då går det mykje fortare å pumpe seg. Den er eg veldig fornøgd med, suger jamnt og fint. MEN bråker litt og er litt stor.

Medela Swing, koster ca 1200 kr - er eg også fornøgd med. Liten, lett og lavt støynivå. Lett å ta med seg når ein går rundt om i huset.

Men nokre seier at det er ein feil med denne pumpa. Og eg lurer på om det var det som var gale med mi òg.. sidan den saug og saug og det berre kom litt ut (og det er ikkje noko i veien med utdrivningsrefleksen min)... men sa ifra om det, og fekk tilsendt ny motor. Så den skal bli grei å ha med seg på ferie.

Medela Mini Electric- den eg lånte av svigerinna mi var gammel og dårlig (trur den er 8 år gammel!). Så den la eg fort vekk igjen. Men nyare modeller er sikkert bedre

Basson, rundt 500 kr - Den likte eg ikkje. Viss eg brukte den riktig, så saug den liksom ut brystet og holdt det der. Ikkje så behagelig akkurat.

(Har Avent si manuelle også, og den er grei å ha med seg på tur sidan den tar lite plass og ikkje lager lyd)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...