Gå til innhold

Antall kilo i 3.trimester??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Gjest Frantic

For meg stemmer det iallefall - jeg har i mine to forrige svangerskap lagt minst på meg i 3.trimester. Jeg er nå i uke 30 og har lagt på meg 12 kg til nå. Det er omtrent det samme som jeg hadde lagt på meg på samme tid i de to forrige svangerskapene mine, og da endte jeg med 16 og 18 kg totalt. Andremann var over 600 g tyngre enn førstemann, i tillegg til mer vann i kroppen på slutten. Begge gangene var over 10 kg vekke når jeg reiste fra sykehuset.....

Er i uke 33 og har lagt på meg 18 kg,slank i utgangspunktet.Hører de sier at gravide som er overvektige før svangerskapet legger mindre på seg?

Sist gikk jeg ned nesten alle kiloene på kort tid,det som måtte jobbes bort var magefettet og det faktum at magen var slapp i musklaturen men ved hjelp av trening ble den fort fin og stram igjen; )

Ikke bekymre dere; ) Uansett lite eller mye vekt,det er fullt mulig å gjøre noe med det etterpå.

kordan greier dere det?

trener som en galing spiser lite men lell raser de på. kan faktisk komme 2 kg over natten.

til nå har det komt 16 kg. mere kommer det vel.

jeg er vel av typen som legger på meg masse i svangerskapene.

i mitt første kastet jeg opp fra dag 1 til gutten var ute, holdt ikke på en mat smule. lell 25 kg opp. urettferdigt

Jeg tror ikke du skal forvente noenting, det er helt individuelt. Som du ser på alle svarene her! Spørs om du er i god nok form til å bevege deg mye, om du "spiser for 2" og hva du spiser.

Jeg har 10 dager til termin i dag og har gått opp ca 15 kg totalt. Men kroppen min er blitt kvapsete og dvask fordi jeg har tilbragt nesten hele svangerskapet på sofaen... Har vært plaget med sterk bekkenløsning og har hatt masse halsbrann om jeg har vært i mye bevegelse. Så jeg gleder meg til babyen er ute så vi kan trille LANGE turer og mor kan komme litt i form igjen!!

Uansett - kos deg med svangerskapet. Spis sundt og beveg deg litt om du kan, og så får det gå som det går. Alltids mulig å rette opp i ettertid :-) Lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...