Gå til innhold

kynnere.... (igjen) pliis svar.....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kroppen gjør som den vil. Mine kynnere pleier å stoppe en times tid etter at jeg har lagt meg. Det blir mer av dem hvis jeg er fysisk aktiv.

Kynnere kan være en form for modning. Fysisk aktivitet og sex kan gjøre at det modnes. Men jeg strever med det samme, vil gjerne i gang. Har termin om 11 dager. barna har vært hos farmor i pinsen, så jeg ville gjerne ha født, men den gang ei. Nå er de hjemme igjen. Jeg har gått masse turer (og jogga bittelitt, det var for tungt), hatt sex. men nå for en halvtime siden begynte jeg å kjenne mensverk. Ja, ja det blir vel neppe noe nå heller. Men vi er vel spente vi som nærmer oss termin. Lykke til du også.

hvis du har lyst å føde skal du ønske de kynnerne dine velkommen..livmora trener seg..

dessuten fikk jeg tips av jordmor om å IKKE stryke meg på magen når jeg hadde masse kynnere. har man en "sensitiv" livmor vil det stimulere livmoren til å trekke seg enda mer sammen..

når det gjelder modning er det vel hundre forskjellige kjerringråd og tips ute og går..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...