Gjest Skrevet 5. juni 2006 #1 Skrevet 5. juni 2006 Kom til å tenke på det, om det kanskje er masse vikarer som skal ta imot barna våre -vi som kanskje føder i fellesferien???
1....2.....3 Skrevet 5. juni 2006 #2 Skrevet 5. juni 2006 Har hørt at det aldeles ikke er negativt om så er tilfelle:-) Ferievikarer kommer ofte fra sverige, der det er stor rift om å få jobbe som ferievikarer i norge, Mao det er mange å velge mellom når de skal ansette, og kun de beste får dermed jobb, så eneste bakdelen vil i såfall være at de snakker svensk (og det skal vertfall jeg overleve:-) Vet ikke om dette stemmer altså, men ble det fortalt engang ...
Gjest Skrevet 5. juni 2006 #3 Skrevet 5. juni 2006 Det var veldig betryggende da! Svenak er jo så vakkert, så det kan jeg også lett overleve:o) Tenkte bare at det kom masse nyytdannede uten erfaring, og det ville føles mer utrygt dersom det var noen uten erfaring som skulle hjelpe meg "i land"...
You can call me Dårris Skrevet 5. juni 2006 #4 Skrevet 5. juni 2006 Det vil vel uansett være folk med erfaring til stede vil jeg tro?? Forresten mener jeg at du har rett til å nekte å ha student til stede hvis du ikke ønsker det:) Spør jordmor du, hun vet sikkert mer om dette hvis du er usikker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå