NickNoLte Skrevet 5. juni 2006 #1 Skrevet 5. juni 2006 ga ham mat, sovnet m pupp, la ham, våknet igjen 3 minutt etterpå. ga ham mat, sovnet , la ham, våknet, men han har ikke klaget, han ligger og sutter på fingrene sine og lager godlyder.. tenkte å bare la ham ligge, la ham prøve å finne søvnen.. høres det greit ut eller!!??!?! :-D høres vel ganske riktig ut??? men faren, som har lagt seg - får vel ikke sove med de lydene!?? (vet ikke omhan bare hviler, eller har lagt seg for kvelden)
glad_jenta Skrevet 5. juni 2006 #3 Skrevet 5. juni 2006 hehe hørtes kjent ut du,tror han har sovnet til kvelden,men nei da bare lurer meg:) våkner å skal ha mere mat,sovner igjen osv... jo takk kjenner igjen det godt:)
NickNoLte Skrevet 6. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 6. juni 2006 hihi, henta ham igår, for han var jo bare lys våken! så han lå her i stua og var godt humør! er ikke i seng så tidlig om kveldene, men det begynner å såvidt bli tidligere har jeg registrert, det er bare å forstå at "nå er det natta vennen!!!!" tror og han blir mer oppkvikket av et bad jeg... for i går bada vi om kvelden, i håp om at han ble søvnigere,, men nei... det går seg vel til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå