Gå til innhold

Tips for å snu seg i senga

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bekkenløsning og går til fysio. Har lest anbefalingar om å bruke sateng/glatt pysjamas om natta for at det blir glatt og enklare å snu seg. For min del er ikkje dette et alternativ då eg ikkje orkar tanken på pysjamas om natta på denne tida av året.

Fysio anbefalte meg å kjøpe "silke"-boxdershorts på herreavdelinga til h&m i ekstra stor størrelse som eg kan dra langt opp på magen. Man sleppe å bli fullstendig påkledt om natta (som eg ikkje kan fordra) samtidig som man får sklihjelp der man e tyngst, nemlig rumpa/baken.

Et godt tips!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

.......eller sklilaken som er beregnet på å gjøre det lett å snu seg i senga........

Skrevet

Hvor får man kjøpt sklilaken? Er det dyrt?

Skrevet

man får låne det på hjelpemiddelsentralen... og det beste av alt, få deg en krok i taket, eller ett stativ bak senga m krok, som du kan heise deg opp i når du skal stå opp, eller snu deg.

Skrevet

Tror jammen jeg skal prøve den ideen med boxer shortsen. Orker ikke tanken på pysj nei og helst ikke noe annet som strammer heller.

I aust agder er de tydligvis sluttet med å låne ut sklilaken og fyso dama sa at et nytt trolig kostet ca 2000.- Noen som vet om det er tilfelle?

Takk for tipset.

Skrevet

Legg et sateng dynetrekk dobbelt i sengen. Da sklir dynetrekket på seg selv og du trenger ikke sove med klær på

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...