Gå til innhold

det blir en dyr graviditet!!

Micha..

Anbefalte innlegg

Jeg har det desverre sånn at jeg får utrolig lyst på noe, f.eks i dag var det kinesiske vårruller, så da gikk jeg for å kjøpe det da.Kjøpte 3 stk .ettersom de er ikke så veldig store, men etter å ha spist en halv en så bydde det meg helt i mot, smaken, lukten, ja alt... sånn er det med nesten alt. om jeg får lyst på noe å skal lage det selv så har jeg fått avsmak allerede innen det er ferdiglaget. får i meg litt av det jeg kjøper ferdig, men det er ikke mye før det er det absolutt siste jeg kunne tenke meg.. dette begynner å bli veldig slitsomt.. Har forsøkt å presse i meg litt mer, men det går bare ikke... Noen gode råd?? Flere som også har det sånn??

Fortsetter under...

Jepp, hadde det slik med østers-saus. Den ene dagen smakte det veldig godt. Neste dag gikk jeg og drømte om wok med østers-saus hele arbeidsdagen, og lagde meg et tårn av dette til middag samme dag. Men da smakte det bare reker og mye salt... Har ikke spist mer av den siden :-)

Prøv å lage bare litt av det du er sugen på, og evt mer om det er så godt som du håpet :-D

Ingen vits i å sprenge i seg vond mat uansett...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...