Gjest Skrevet 5. juni 2006 #1 Del Skrevet 5. juni 2006 Har hatt en knall helg i vogna vår, sammen med min søster, hennes kjæreste og hans datter. Skikkelig kost oss, selv om været ikke ble bra før i dag. I dag grillet vi masse god mat, og var begynt å spise. Så hørte jeg *knekk* og der lå halve jekselen min på tunga!!!!!! Fy hvor ekkelt!!!! Har hatt hull i tanna lenge, men med min tannlegeskrekk, har jeg utsatt et besøk til tannlegen. Det fikk jeg svi for i dag. Ble helt kvalm, jeg. Så i morgen må jeg krype til korset og bestille time, Skjelver allerede..... usj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tre søte små Skrevet 5. juni 2006 #2 Del Skrevet 5. juni 2006 Huff, kjenner igjen følelsen, jeg skulle også ha bestilt meg time forlengst. Tennene mine får ingen pirke borti før det er GODT bedøvet! La det stå til med et par stikk i tannkjøttet, så er det bare og slappe av resten... Lykke til!!! Dobbelt-usj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. juni 2006 #3 Del Skrevet 5. juni 2006 Åh...gud. Føler med deg! Kjenner følelsen. Jeg knakk en bit av ei tann ( i en marsipangris ) om kvelden den dagen jeg tok KS.......eh....tok sin tid før jeg var i stand til å gå til tannlegen!! Og følelsen når tanna sto fast i marsipangrisen...var fæl...... Massevis av lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
willow Skrevet 6. juni 2006 #4 Del Skrevet 6. juni 2006 har du bestilt time nå da? fysj, det høres så vondt ut! å knekke tanna altså, tannlegetimen går nok bra skal du se... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 6. juni 2006 #5 Del Skrevet 6. juni 2006 Ja nå er tannlegetime bestilt.... de hadde ikke time før tirsdag i neste uke. Så nå har jeg en hel uke på å kvi meg! Er så ekkelt i munnen nå. Blir nok en slankekur dette, ekkelt å spise. Og jeg som ikke vil slanke meg! Jobber hardt med å beholde de ekstra kiloene etter fødsel, for jeg har så vanskelig for å legge på meg. Ja, det er vanskelig den veien også skal jeg si dere. Ja, ja, blir grøt denne uka, men det er nå godt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
willow Skrevet 6. juni 2006 #6 Del Skrevet 6. juni 2006 kan tenke meg det blir en ufrivillig slankekur da ja.. og de ekstra kg opp eller ned er nok like vanskelig! men det er vel ikke ett " godkjent" problem den veien du sliter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå