Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja klaffer for deg denne gang:)

Nei ingen barn her... så når vi først bestemmer oss så vil jeg liksom at det skal klaffe med en gang;)

En annen grunn for at jeg er litt bekymret er fordi jeg ble gravid for 8 år siden , men valgte da å ta en abort pga av situasjonen.... uheldigvis så fikk jeg en liten infeksjon etter aborten så det ligger å bekymrer meg veldig i bakhodet....uff håper ikke det har ødelagt noe....

Leste et sted at det var lurt å starte prøving på dag 10 med syklus på 28 dager, og fortsette prøving annenhver dag minst ei uke. Var visst et veldig godt triks!!

Viss vi ikke har lykkes nå skal vi prøve den metoden neste gang;)

Kan jo være at noen skryter på seg litt, og at vi bare hører om dem det går så lett for.

Blir spennende å høre hvordan det går med deg framover vertfall!:)

Det går ann å sjekke ting og tang.

Du kan gå til legen å be om en gyn undersøkelse på sykehuset,vet mange som har gjort det.

Da tar de ultralyd innvendig,og ser om det ligger egg på vent,og om alt ser greit ut. ;-)

Men som sagt,det er helt normalt at det ikke klaffer på di første pp.

Annonse

Ja regner med det, men hun sa at man ikke alltid kan se heller hvis det skulle være noe galt....

Neida må slutte med den negativiteten!! Har jo bare 3 pp bak meg, skla inn i 4 pp i kveld:)

Satse på at det klaffer denne gang:)

Spennende dette , men fy så lang tid alt tar... venter å venter...

Venter mensen på onsdag/torsdag, men håper så klart den uteblir!;)

Dag 8 bør være bra å starte på. Har lurt litt på det jeg og, har syklus på 25 dager etter at jeg slutta med p-pille. Det skal jo øke sjansen viss sædcellene er klare på vent der inne til egget kommer, så greit å prøve i god tid før el.

Når du har vært gravid tidligere, og i tillegg fått beskjed om at alt ser bra ut syns jeg ikke du skal bekymre deg nå (sjøl om jeg VEIT det er typisk lett å si, vanskelig og gjøre!) det er jo ingen grunn til at det ikke skal klaffe for deg SNART!!:)

ååå så spennende!!! Du må holde meg oppdatert onsdag og torsdag!!!!

Ja vet at det er litt tidlig å bekymre meg, men grunnen til at jeg bekymrer meg er jo at jeg fikk eggleder betennelse etter den aborten den gangen... ufff... leste at 15 % sjanse for sterilitet...

Men det er jo liten sjans da....

Nei skal slutte å tenke på det å heller nyte dagene med prøvinng:)

Tenk hvis det hadde klaffet for oss begge denne mnd:)

Hvor gammel er du Liv Anne??

Annonse

IKKE tenk på det med 15% sjanse mer, tenk heller på det legen min sa til meg; "husk at det fødes flest barn i mars måned her i landet, ikke bekymre deg nå, og kom heller tilbake viss du ikke er gravid til St. Hans!"

Hun er en veldig hyggelig lege:)

Jeg er 26, enn du? Forresten, du er kanskje 77-modell du, når jeg tenker meg om... hehe!

Hei, hei anbefaler deg å begynne å tempe. Jeg er litt bekymret for om jeg kan få barn, har PCOS og har noen kilo for mye (ikke en god kombinasjon). Så jeg begynte å tempe forrige mnd og der ser jeg at jeg har EL og at tempen holder seg høy i over 14 dager etter EL. Dette er ikke så dyrt som å kjøpe tester hele tiden og man blir litt beroliget. Man har også noe å ta med seg til legen om man trenger videre utreding etterhvert.

Lykke til og håper vi begge snart reiser videre til 1. tri...

Tror vi er like gamle jeg, har ingen barn fra før av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...