ane_78_IVF_høygravid Skrevet 5. juni 2006 #1 Del Skrevet 5. juni 2006 Endelig har jeg fått henvisning til gyn og skal bestille time. Heldigvis er det ikke så lang venteliste hos gyn her jeg bor, 2 uker bare tror jeg. Har nå prøvd i ett år, ser frem til å få begynt en utredning mm. På jobben her om dagen var det noen som sa at jeg nok måtte vente ett år til siden jeg ikke har vært hos gyn med problemet mitt før. Noen som vet? Legen må da ta det for gå fisk når jeg forteller at vi har forsøkt i ett år. Eller?...........(Har selv jobbet som sekretær hos gyn, men blir liksom så hjelpeløs når det gjelder en selv....På kontoret jeg jobbet kom det da folk for første gang og vi trodde de da når de sa det...) Har også hørt folk (her inne) si et vi er jo ALT for unge til at legen vil sette med på Primolut osv. Jeg er 28 år. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5266145-12ppsamme-som-p%C3%A5-slitere/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 5. juni 2006 #2 Del Skrevet 5. juni 2006 Hei ane_venter på liten.... Jeg(28 år) og min sambo hadde bestemt oss for å prøve i ETT år......Og sjedde det ikke noe til da, så skulle vi bestille time til utredning.Ingen spire ville sitte hos oss, så da tok vi valget... Jeg sjekket hormonene, og de var i orden...Så da fikk sambo time til sjekk av svømmerne sine......Han skulle dit 21 juni... Men i ventetiden som da ble pp 13, så testet jeg pos:) Da var det bare å avbestille den timen hans, og bestille 1.gangskontroll istedet:) Noe vi er utrolig glade for:) Endelig satt den lille, og vi håper svangerskapet vil gå fint:) Så jeg anbefaler at dere bestiller timen, venter på den og slapper av inntil da.....Ikke stress og prøv ikke tenk for mye på det... Når dere har fått bestillt den timen, så er dere iallefall i GANG med åfinne ut av ting...Og da vil kroppen bli roligere om dere får bekreftet at alt er bra... Og skulle det ikke bli som dere håper, så er dere iallefall på rett sted til å få hjelp... Ønsker dere all lykke til videre....Tvitvi.....Den sitter nok snart:) Før dere aner det:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5266145-12ppsamme-som-p%C3%A5-slitere/#findComment-5269272 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå