Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tok testen i dag og den var negativ. Kunne ha spart meg for å ha tatt den da jeg fikk blødninger bare noen timer etterpå!! Vi har fortsatt to egg igjen, så vi prøver igjen over sommeren. Det er heldigvis ikke så ille for meg siden jeg har en skjønn sjarmør på 16 månder.

Jeg kommer til å følge med på siden og følge med dere andre!

Lykke til alle andre!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5266078-over-for-denne-gang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Ninni-72! Det var veldig trist at det ikke gikk denne gang. Det gikk ikke for oss heller. Jeg tok test i går og den var negativ. Har ennå ikke fått mensen,men den er nok på vei. Kan jo bli forsinket pga progestan.

Vi har heldigvis vår lille solstråle på 15 mnd, og er så utrolig glad for det. Men det hadde egentlig vært råflaks om vi hadde fått full klaff denne gang også. Man kan vel ikke bli heldige 2 ganger på rad? Vi får kose oss og slappe av i sommer. Og vi vet jo at vi kan bli gravide!!Dere er jo heldige som har 2 egg igjen. Vi hadde kun dette ene. Men det blir ferske egg til høsten en gang! Lykke til neste gang!

Annonse

Leit å høre at det heller ikke klaffet for deg. Var det ikke deg jeg "kanskje" møtte i døren i Porsgrunn...? Tok negativ test i dag jeg også. Utrolig kjipt. Har fortsatt 2 egg på frys jeg også, men de anbefalte at vi begynner på ny runde for å få ut ferske egg igjen i august. Håper du får full klaff på dine siste 2 egg da. Har du heller ikke flere forsøk igjen?

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...