Gå til innhold

hvor mye trener dere?


Snooopi

Anbefalte innlegg

og hvor mye utsetter dere kroppen for i starten? Jeg er så i tvil om hva jeg kan og hva jeg ikke kan, for jeg er så redd for at det skal gå galt... Er i dag 6+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I starten kan du gjøre det meste så lenge kroppen ikke sier stopp :) Men hold deg unna tunge løft!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi hi trene? hva er det? :-) Neida, jeg trente mye før og også i forrige sv.skap, presset ikke kroppen til max men ble absolutt god og sliten og skikkelig svett. Trente til jeg var 6 mnd på vei, da klarte jeg ikke mer for hadde så ondt i bekkenet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tren som du føler deg i form til. Lytt til kroppen og den har også godt å få trening selv om du er gravid.....selvsagt begrenser det seg en del med tiden. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har som mål å gå på fjellet eller jogge 2 - 3 dager i uken, + gå tur og gjøre noen faset øvelser. Problemet er at jeg har vært så trett siste mnd at jeg ikke har orket rett og slett. Og nå når formen er tilbake igjen er kondisen bort he he.. Var ute og jogga i går, jeg ble så sliten at jeg måtte legge meg nedpå *ler*

Men du kan bare trene så mye du orker, men du skal vel ikke pusje deg selv for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...