kosejenta *Høg-gravid* Skrevet 5. juni 2006 #1 Skrevet 5. juni 2006 Opprinnelig bestilte eg trusene for å ha etter fødselen, for eg bestilte i den str eg vanligvis brukar, str 42/44. Men når eg fikk pakken i posten var dei så store/høge at det ikkje var problem å bruke den no uten å måtte brette den ned under magen.. og damer, så godt å gå i også http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=362&productId=136585&am p;SearchBackLink=
25.nov.08 og 14.07.06 Skrevet 5. juni 2006 #2 Skrevet 5. juni 2006 bruker hipstertruser som jeg brukte før jeg blei gravid og de er fremdeles behagelige i uke 35-ingen forandring i str. enda jeg har gått opp 12 kg nå. Høres ut som om de trusene du bestilte kan minne om hipstertruser når de er nedbretta
bildilla Skrevet 5. juni 2006 #3 Skrevet 5. juni 2006 Jeg bruker hipsters i min vanlige str. (har kun lagt på meg rundt magen). De har noen kjempe gode på h&m, med snoopymerke på(3pk). De strammer ingensteder og samtidig som truseinnlegg sitter godt i dem. De ligger godt under magen:), fordi de er litt lave i livet. De passer i hvert fall til meg, bruker nesten bare det nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå