Gå til innhold

ang spåing???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var inne på den spå siden tidligere i dag. der ble jeg spådd at jeg ikke blir gravid før til neste år.

Hmmm. trur jeg gir opp da altså

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var og innom der idag.....skal få min førstefødte i 08!!! Det er lenge til det! Det verste av alt er at hun sikkert har rett..... blir sprø av denne kroppen min!!!!!

Prøver og se det positive:) Hun så hvertfall at det blir barn på meg, da!!:)

Skrevet

hvor er denne spå siden???)(=)

Skrevet

inne på dinbaby.på spå og horoskop forum:)

Skrevet

Jeg har blitt spådd av 3 stykker. 2 har sakt at jeg kommer til å til gravid denne sommeren Den tredje jeg spurte i dag, sa november/desember. Da har vi prøvd lenge da. Får prøve å ikke tenke så masse på det, selv om det er vanskelig.

Lykke til med prøvingen jenter

Skrevet

Har aldri tudd på sånt men tenkte å prøve np for å sjekke. sånn for moroskyld.

så blir spennende å se neste mnd da...

Lykke til dere oxo jenter!!

Skrevet

ho hadde forresten sett i kortene at det blir fødsel neste vår. og ikke at jeg ble gravid da men nå i juli. hehe. sorry om dere missforsto siste innlegg

Skrevet

Hmm, mulig jeg er litt treig men jeg finner ikke noe på dinBaby.... Kan noen gi meg en idiot-forklaring?

Skrevet

Du går på oversikten over debatter :o) der ser du en side som kalles spå og horoskop forum. Den ligger under tittelen: Litt av hvert ;o)

Lykke til med spåing :o) Du må skrive din manns fødselsdato og din egen i innlegget for at du skal bli spådd!

Skrevet

Jeg fikk beskjed om at jeg kunne være gravid nå, men at det i såfall ikke ser ut til å være lenge til.. Så får vi se da..

Skrevet

Jeg ble spådd to små til! En jente og en gutt! Hurra! Skulle visst bli gravid i juli, og enten blir det tvillinger eller så kommer de veldig tett!

Håper hunhar rett!!

Skrevet

jeg og ble spådd der, men tror man skal ta alt med en klype salt.

Fikk beskjed om at ikke hun så noe i fremtiden, men skal over på pergotime og legen mente det kjapt kunne bli klaff da.. velger å stole på legen gitt :))

Skrevet

Hei,

Jeg har blitt spådd også av to stykker... Begge sier gutt og muligheter for tvillinger (håper det er feil for jeg har 3 fra før) en sa at i juli/august ble jeg gravid og en sa i sommer.... så vi får vente å se... tar nok ikke dette helt bokstavelig, men artig likevel :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...