Gå til innhold

Dere som har hatt EXU


b.alias

Anbefalte innlegg

Har selv hatt EXU i mars måned,er nå 5 uker på vei....

Har begynt å få smerter på venstre side i magen igjen!!!

Ingen blødning eller spotting denne gang, og hcg så langt viser bra stigning, så det virker jo positivt. Men smertene skulle jeg vært foruten.

 

Legen på sykehuset så ikke noe på ultralyd forrige mandag, da jeg var 4 uker på vei...Er kanskje litt tidlig å se noe, men det beroliger meg ikke uansett.

 

Ville bare høre med dere som har vært gjennom det samme, og som nå er gravid igjen. Føler dere graviditeten ulikt denne gang?Er dere like nervøse som meg?

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei igjen b.alias:)) tror at det skal gå veldig bra med deg:) Jeg syns du skal ringe legen din imorgen å be om å få ny ultralyd slik at du kan slappe av:)

 

Noen ganger kommer det smerter fordi livmoren utvider seg.......Vet hvordan du har det er bekymret jeg og og har hatt smerter denne gangen også,men de har gitt seg nå.....

 

Lykke til vennen:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for oppmuntrende ord:-))

 

Jeg skal ringe legen i morgen å spørre om å få en ny ultralyd asap.

 

Vi holder kontaken.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du exu på venstre side? Det er sikkert bare livmoren som utvider seg. Jeg ble operert for exu 14 mai, og har litt vondt der noen ganger jeg og,og jeg har vært på UL mange ganger og alt har vært normalt med den lille. Så det er sikkert ikke noe farlig. :)

Ellers er jeg kjempe nervøs... jeg var da gravid i livmor samtidig som jeg hadde en utenfor. Og trodde jeg selvfølgelig hadde mistet etter jeg hadde operert... Men en fantastisk gledelig nyhet når legen sa jeg fortsatt var gravid. Men er utrolig nervøs for at noe skal være galt.

Men tror det er viktig at du bare slapper av. Hadde nesten krevd litt spesial oppfølging nå jeg, hadde jeg vært deg.

Jeg hadde også MA i januar, og blir fulgt opp ukentlig, og hver andre uke...:) Utrolig betryggende..:)

 

Slapp av, dette her går så bra...:) Vi har hatt nok ulykke nå, så nå går det så bra for oss atte...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde exu i 2003 (på venstre side) og har hatt ett normalt svangerskap etterpå, nå er jeg igang igjen. Er det slik at noen er mer utsatt for exu enn andre eller var i bare utrolig uheldige??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi bare har max uflaks jeg....

Jeg ble så skremt jeg, for jeg spurte jo legen om siden jeg hadde hatt exu en gang og hva sjansen var får å få det igjen. Da sa hun at sjansen var 3 %, dvs større for at det skulle skje igjen, pga at egglederene er like... Gjett om jeg ble skremt..... HUn var sær hun legen da.. men, det gjorde meg begymret.

Derfor godt å lese om dere som har blitt gravide med en eggleder.... At j eg har sjansen igjen om vi vil ha et barn til en gang i fremtiden..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...