Gå til innhold

Hva er det smarteste dere har kjøpt

Anbefalte innlegg

Skrevet

under svangerskapet eller etter at babyen ble født???

For min del så må det være nytt kamera. Gamle ble ødelagt, men med et nytt fikk vi mange fine bilder av go'gutten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hytta.. Solgte den med over 100% fortjeneste

Skrevet

leandervugge

maya wrap slynge

bilsete med base

microsterilisator

heledrakter (katvig, hollys osv)

Skrevet

Alt jeg har kjøpt for de nærmere 10 000 og kanskje over også på Nøstebarn(og det er jammen ikke tull engang:-)

Skinn til begge jentene, skinnpose, pysjer, ullbodyer, fleecedress, luer, votter, sokker, strømpebukser, fleecetepper, garn til helseteppe.

Det har virkelig vært supre ting, og verd hver eneste lille krone.

Mamma har kjøpt skinnene, og hun blir glad hver gang hun ser jentene ligge på skinnene sine, og det er jo verdt det bare det:-)

Skrevet

Videokamera... Er så glad vi kjøpte det!

Skrevet

bebe confort vogn, der bagen på vogna er bil seng, slik at gutten slipper å sitte i bilsete å ødelegge ryggen sin

sleepcurve madrass, for hans flate defrmerte hode har begynt å vokse ut igjen, pluss at åne luftveier minker risikoen for krybbe død

baby sitter med bevegelses detector slik at det piper hver gang han puster, og alarm går om han slutter, kanskje falsk trygghet, men det føles fint at han piper i vei

ultralyd doppeler hjerte monitor når jeg var gravid

Skrevet

DET TRUR JEG MÅ VÆRE VOGNA, HADDE FAEN IKKE VÆRT LETT UTEN DEN

Skrevet

babybjørn vippestol

Skrevet

Oi, du høres ut som en meget nervøs mor :)

Bevegelsesdetector som piper hver gang babyen puster?? Har du et sykt barn, eller er det andre årsaker til at du er så nervøs?

Skrevet

Mobil med kamera, så jeg kan sende blider av jr. til min kjære, når han er på jobb.

Skrevet

det må pinadø være bleiene. genialt!!!

,-)

Skrevet

.......en dun-i-dun-pose.

Mye bedre enn en voksipose. To fine innerdyner. En for sommer og en for vår/høst som til sammen blir kuldedyne de luxe. Enkel å hive i vaskemaskina når den er utgulpa. Fine bærehåndtak. Sort utenpå. Og så til og med billigere enn en voksipose av ull.

Skrevet

nei han er frisk som en fisk. kommer et lite pip hver gang han puster eller beveger seg. går alarm om ikke noe i mer enn 20 sekunder. kjenner flere som har sånn da, de er ikke helt uvanlig. meseparten av tida over han der den ikke kan brukes, vår seng, bilen, vogna eller sofan.

men tror det er mange av oss førstegangere som er redde for dette med krybbe død. en venninne brukte den til første, men ikke andre.

Skrevet

Har brukt bortimot 50 000; på gullet siden han ble født,men det smarteste jeg har kjøpt er SMOKKEN:)

Skrevet

* tøybleier samt garn til ullbukser, ulltrøyer og ullteppe.

* babygymmen var suveren frå 3 - 6 mnd

* Ergo bæresele

* ei lita, mjuk mus som eg kjøpte rett etter eg fann ut at eg var gravid. Guten vår fekk den då han berre var nokre få minutt gamal, og har den alltid med seg når han skal sove.

Bomkjøp / -lån derimot har vore f.eks. vippestol, babybjörn bæresele og voksipose.

Skrevet

* den tynne leikedressen i Regnbueull frå Janus er forresten heilt genial; fekk ein i str 70 til dåpen, og har kjøpt oss ein i 80 og, for å ha til seinare. Brukar den utanpå body og strømpebukse når han skal i vogna.

Skrevet

Kvifor banne og skrive alt med store bokstavar i eit elles heilt vanleg innlegg i ein heilt normal, ikkje-kranglete tråd?

Beste kjøp/arv/gåve: heilt klart tøybleiene, soveskinnet, leikematta og sportsvogna.

Verste: vogga som mamma har teke vare på sidan eg var baby. Ho vart så vaklevoren at vi måtte slutte å bruke henne etter berre eit par månader. Bereselen har vi heller ikkje hatt mykje bruk for. Og alle smokkar som ikkje er Nuk vart kasserte med det same vi oppdaga det merket.

Skrevet

det smarteste jeg har kjøpt meg tror jeg nok må være dampsterilisatoren, for når vi endte opp med flasker gjorde den jobben veldig mye enklere for meg:) men vesla er nok allermest glad for smokken og lammeskinnet sitt, jo også må jeg ikke glemme flanell klutene, helt geniale, kan brukes til ALT! ;)

Skrevet

Paraplytrilla fra Teutonia kjøpte vi som reisevogn da vi dro til Syden, og den har vært uvurderlig!! La litt ekstra penger i den, og det har lønt seg. Ellers har jeg vært fornøyd med alle mine investeringer, bortsett fra bæreselen. Den har vi ikke brukt mye, men kanskje vi bruker den mer til nestemann..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...