Gå til innhold

Oktober: Er alle her i full jobb?


mittlillegull

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 22 og har vært fullt sykemeldt i 12 uker ca. Har hyperemesis (ekstrem svangerskapskvalme), bekkenløsning og massevis av kynnere. Kynnerne gikk over til premature rier forrige svangerskap, så jeg vil ikke ta noen sjanser. Kjenner at de er verre en noengang, så det er tydelig at de øker på for hvert barn. Men dette er sistemann på stammen her i huset, har hatt et forferdelig svangerskap, så det frister IKKE til gjentakelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i uke 23 og i full jobb :o) Men om 2 uker går jeg ut i ferie, så det skal bli godt å slappe av en måneds tid. Har fått bekkenløsning (hadde det i mitt 1. sv.skap også), så jeg kjenner at jeg bør ta det rolig snart. Tenker på helsa, så jeg velger også sykemelding hvis det skulle bli verre etter ferien min i juli..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 100% sykemeldt jeg da. begynte med bekkenløsning tidlig og siden jeg jobber i hjemmesykepleien er det faktisk for tungt...så jeg nyter dagene hjemme i sola..litt lange dager, men tenke på den lille spira i magen så går det kjempe greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...