Aga:-) Skrevet 5. juni 2006 #1 Skrevet 5. juni 2006 Skal vi time det slik at vi føder på samme dag eller? Hadde vært koselig å treffe deg live, ser du har termin tre dager etter meg og skal også føde i Drammen:-)
shanty73 Skrevet 5. juni 2006 #2 Skrevet 5. juni 2006 Jepp.. det hadde vært fint... Jeg har "litt" 2 terminer. Ordinær ul 12 aug, og en 2 aug fra 3d ul og lege.. Ja ja vi får se da... Bor du i Drammen?
Aga:-) Skrevet 5. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2006 Jeg har også litt uryddige terminer, på sist ul i uke 26 (tror jeg), ville hun egentlig flytte temrinen til slutten av juli...Likevel holder de nok på den ordinære ul-terminen. Bor i Lier. Du?
shanty73 Skrevet 5. juni 2006 #4 Skrevet 5. juni 2006 Åskollen... Har en jente på 4 år og en samboer... Jobber i Drammen på en barneskole, men hjemme nå med veldig lavt blodtrykk...
Aga:-) Skrevet 5. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2006 Kanskje vi har møttes i jobbsammenheng? Jobber som psykolog i BUP, men er 50% sykemeldt grunnet hodepine og noen ekle tegn på sv.forgiftning... Har to gutter fra før, en på 10 og en på 17 mnd. Og mann med to gutter fra før, en på 16 og en på 18. Moro, tror at jenta kommer nå:-)
shanty73 Skrevet 5. juni 2006 #6 Skrevet 5. juni 2006 Ja store muligheter for det da... Jeg jobber med alternativ skole opplegg.. og det faktisk for elever som er i utredning/behandlig... Og forsterket fosterhjem frem til nå... Hadde vært moro med jente nå da, vi krysser fingre.. Her kommer det visst en gutt sies det.. Jeg hadde veeldig magefølelse for jente, men der tar jeg visst feil sies det på 3d ul.
Gjest Skrevet 5. juni 2006 #7 Skrevet 5. juni 2006 Hei Aga! Jeg bor også i lier (tranby) og har termin 6. august
shanty73 Skrevet 5. juni 2006 #8 Skrevet 5. juni 2006 Så spennende da... da sees vi kanskje alle sammen da:)