Gå til innhold

Når fortelle kommende besteforelde...


*littlå*

Anbefalte innlegg

Endelig, etter 13 pp er vi klar for å komme inn her:-)

Tatt 4 positive CB digital tester, men det har enda ikke gått opp for oss at vi er gravide;-) Nå er det store spørsmålet.. Når fortelle kommende besteforeldre nyheten?? Er bare 5 uker på vei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg fortalte det når jeg var bare 4 uker på vei, men det spørs vel hvor nær man er til foreldrene. jeg ville derimot ikke at mannen min skulle si noe til sine foreldre ennå, selv om de også blir besteforeldre. Kanskje litt hjerteløst men jeg vil ikke ha det forventningspresset på meg så tidlig for mye kan jo skje ennå, men akkurat sine egne foreldre synes jeg man kan si det til med en gang men vet, det kan være litt godt å få litt støtte derifra også, ikke bare fra mannen..de får vel vite det uansett om det skulle skje noe galt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fortalte det i helgen. Er nå 7+4. Har begynt å fortelle til venner og kolegaer også jeg. Ser ingen grunn til å holde det hemmelig. Dette er en spennende tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!!! Jeg er nå ca 7 uker på vei. Har fortalt det til min svigermor, men det var bare fordi jeg syntes hun burde vite hvorfor hun ikke fikk være barnevakt for to-åringen i helga allikevel. (jeg hadde ikke mye lyst til å reise bort for ei langhelg med festing) Men jeg tror vi kommer til fortelle de andre det snart også.. Forrige gang ventet vi til etter tolvuker. Denne gangen har jeg tenkt mye på hva som skjer hvis noe skulle gå galt med barnet før den tid. Jeg tror jeg ønsker at de skal vite det, slik at vi ikke blir halt alene om det mot all formodning skulle gå galt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss vet alle det...:) Hvorfor ikke bare fortelle den gledelige nyheten? Går det galt, så har du folk som kan støtte deg. Og ikke minst, for å dele gleden med dere nå...:)

 

Jeg skal faktisk ha med min farmor på UL i dag jeg... Så hun får se hennes første oldebarn...

Føler meg litt teit med å dra henne med, men tror hun syntes det er fint å få se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Det er ikke teit å ta med farmor!! Jeg synes det var fantastisk å høre deg si at du vil ha henne med. Vi må ta vare på familien vår. Lykke til på UL da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...