Gå til innhold

Juni: Hei hei.. :) Hvordan står det til?

tøffetøtta

Anbefalte innlegg

her hos oss går det kjempe fint. Fullt kjør nå som vi begge er i jobb og barna i barnehagen. Charlotte stor koser seg i barnehagen, men liker å ha broren i nærheten. :)

Hvordan sovere deres små nå? Charlotte sover fra 19.30- 06.00 så si hver natt nu uten å våkne. Syntes det er såå deilig.. :) Selv om det er litt tidlig i helgene. Vi har litt tid på morgenen fordi jeg har ammefri, skulle ønske det var for alltid.. haha Blir tungt å skulle begynne klokken syv ja. :) Begynte i ny jobb og jeg stor trives, masse nytt, men er så lærervillig atte.. :) Hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Alt bra her også. MAthias og pappaen har nettopp kommet hjem. De har hatt langhelga i Krsand, mens jeg har vært i Haugesund. Deilig, men rart å være helt alene..

MAthias sover fra 19-ca 07..veldig fornøyd med det.

Jeg begynner i ny jobb midten av august. Skal jobbe på en liten skole der de skriver nynorsk, så jeg jobber med å repetere og øve opp disse ferdighetene:)

Men før det er det sommerferie. Om 3 uker har samboeren, som også er lærer, ferie. Vi skal ha mesteparten av ferien i Krsand. Blir deilig med sol og sommer.

Mathias går ikke enda, men reiser seg opp- og er kjempestolt for hvert nye triks han lærer seg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre! Her går det også kjempebra. Liker jobben min veldig godt. Jeg jobber korte dager nå så jeg er hjemme ca. 15.15 og da Sebastian passes hjemme hos oss har vi hele ettermiddagen sammen.

Etter i en del uker å sovet lite på natten (ca. 20-6) sover han nå leeenge;) (ca. 19:30-8!!!!). I tillegg sover han ofte 2-3 t. midt på dagen. Dette blir nok ikke ved så vi har nytt å sove lenge denne helgen.

1 års dagen ble feiret og han koser seg med de nye lekene;)

sov godt. klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å kor deilig at han sover så lenge.. :) Håper Charlotte snart bare skal ta en lur, nå sover hun enda 2-3 lurer. Og de er så små... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie sover fra 1900 til 0730 ca... rett over.. :) hun sover 2 lurer på dagen.. men i det siste har det skjedd så mye i sovetiden, at det har blitt litt trøtte og lange ettermiddager.

i morgen skjer det samme, typisk at vi alltid må komme på helsestasjonen i sovetiden hennes.. men men.. noen må ta det i den tiden alikevell...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo :=)

min sønn sover fra 7-8 til 6 *gjesp* altfor tidlig hehe!

han våkner somregel en gang om natta for og prøve seg litt men gir seg fort :)

sover 1 lur om dagen!

er full rulle fra morgen til kveld... er såvidt jeg rekker og henge med hehe!

han tuller veldig med maten om dagen, skal ikke ha grøt, ikke brød, kun middag og melk... men men er vel bare en periode får vi håpe....

jaja ha en flott dag i sola dere :)

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare fint her og. Thea tuller litt om natten for tiden. Vil gjerne ha pupp flere ganger om natta. Jeg tenker at jeg skal være flink, men er så trøtt, så det blir ofte til at jeg legger henne ved siden av meg. Der sovner vi fint begge to og da ligger hun så lagelig til, at det hender jeg våkner av at hun spiser igjen :-)

Hun sover 2 - 3 lurer om dagen og legger seg ca kl 1900. Våkner alltid mellom 0530 og 0600. Alt for tidlig spør du meg, men sånn er det.

For tiden har pappan pappaperm og jeg er også hjemme, så vi bare koser oss dagen lang. Deilig.

Håper på en lang og flott sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det bra:) Tulla sover fra 19 - 8, så jeg har det fint søvnmessig:) Har seg som regel en hvil i 12 tiden på dagen og da sover hun ca 1.5 time. Hun er høyt og lavt for tiden og elsker å klatre i trapper. Kommer seg bare opp da... Å være ute og utforske bla sand, steiner, gress, vann er helt topp. Da glemmes mat og søvn, hun finner ikke tiden til det...Blir rasende om jeg prøver å fjerne henne fra utforskingen:) I dag sovnet hun sittende da vi var på vei hjem fra lekeplassen:)

Vi nyter finværet mens vi enda har det, er det noe å klage på så må det være vinden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...