Gå til innhold

Oktober: Hei hopp! Flyttet til oktober fra november jeg ;)


Epona

Anbefalte innlegg

Før helgen var jeg på ordinær UL og fikk ny termin! Ble flyttet hele ni dager, fra 4. november til 26. oktober!! Tror ikke helt på den målingen legen foretok jeg, men nå er det UL-termin som gjelder, så.. Alt stod supert til med den lille i magen, alt var som det skulle være! :)

 

Kjenner liv i magen, stort sett hver dag, men ofte ikke før utpå kvelden. Varierer veldig i både styrke og hyppighet. På fredag var det full aktivitet fra morgen til kveld, men det er eneste dag det har vært sånn. Vet det er normalt at det skifter, særlig såpass tidlig, men jeg blir litt småurolig likevel. Sånn som idag når jeg nesten ikke har kjent noenting.. Men alt e vel greit får jeg regne med..

 

Klem fra Epona

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Opplevde akkurat det samme - ble flyttet fra 2. november til 24. oktober. Jeg tror heller ikke på den nye terminen, da burde den første graviditetstesten jeg tok blitt positiv. Vi får vente og se. Morro med liv i magen. Akkurat nå driver gutten med trampolinehopping, han tramper rett nedover. Men av og til kan det gå lenge mellom hver gang jeg kjenner noe til gutten. Ha pleier å våkne hvis jeg spiser litt sjokolade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig Lillemor-74! Vi får bare være lydige og godta våre nye terminer! Kjekt å bli flyttet den veien forsåvid, og ikke andre veient ;) Terminen blir jo bestemt ut fra målinger på hodet, så jeg trot egentlig vi bare har babyer som er relativt store i hodet på akkurat dette tidspunktet. Hvis man regner tilbake fra termin i forhold til når befruktningen da skulle ha skjedd, så er det lite sannsynlig her i gården. Jeg kjenner min egen kropp såpass, men man kan selvsagt aldri vite. Men har selv mest tro på at det blir november før babyen kommer.

 

Uansett kommer babyen når h*n kommer! :)

 

Nå for tiden kjenner jeg bump i magen hver dag, har gjort det siden jeg skrev det første innlegget i tråden her. Herlig å kjenne liv! Min baby gir mest "lyd" i fra seg når jeg legger meg ned for å hvile, og når jeg har lagt meg for kvelden. For et par dager siden fikk min kjære kjent bump på utsiden av magen for første gang!

 

Lykke til videre, Lillemor-74! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...