Anonym bruker Skrevet 5. juni 2006 #1 Del Skrevet 5. juni 2006 Hei Ventos! Vet ikke om du husker vår korrespondanse på mindre hyggelige sider? Vi hadde mistet flere ganger begge to og var både motløse og i villrede. Jeg har fått med meg at du har lykkes på IVF forsøk og nå er gravid med termin 20 oktober. Jeg kan jo fortelle at jeg også har lykkes og er gravid med termin 27 oktober!! Så, det er håp :-)) Jeg går på blodfortynnende medisin og det er kanskje det pluss litt flaks (gullegg etc) som gjorde susen for meg denne gangen!! Veldig gøy å se at det går bra med deg! Vi er også veldig glade for at alt ser bra ut denne gangen, vi venter en jente! Stor stas, siden vi har en gutt fra før. Riktig lykke til videre med deg Ventos!! mvh LIA Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5265386-oktober-ventos/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
ventos Skrevet 6. juni 2006 #2 Del Skrevet 6. juni 2006 Hei LIA:-))) Så super koselig å høre fra deg. Husker deg godt ja! Uff, det var en tung tid, og de 12-13 første ukene av dette svangerskapet var også ganske hardt å komme igjennom mht. faren for å miste (igjen). Men tenk, nå sitter vi begge to her gravide, og godt på vei. Så flott at det ordnet seg. De kan fortsatt ikke si eksakt hvorfor jeg mistet gang på gang, men regner med for vår del at mannens svømmere var noe nedsatt, og at eggene mine ikke var optimale. Itillegg kommer stress faktoren....MEN, alt det er heldigvis historie, og alt som teller er jo at det ligger en liten gutt der inne nå, og vi gleder oss stort alle sammen til han kommer:-))))))))))) Så koselig at dere får ei jente da:-))) Hvordan er formen din?? Plages med bekkenløsning jeg, og har begynt å hovne litt opp i bena. Ellers syns jeg det går greit.Vært sykemld. det meste av sv. skapet, så det hender at dagene blir litt laaange:-)) Kjempe koselig hvis vi kan holde kontakten her inne. Er så moro å følge med på andre "kjente", og moro at vi har termin nesten samtidig. Hvor skal du føde?? Stor hilsen fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5265386-oktober-ventos/#findComment-5271052 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2006 #3 Del Skrevet 6. juni 2006 Hei igjen! Jeg er i fin form, jobber 100% og regner med å gjøre det ut sommeren - selvsagt fordi jeg skal ha to ferieperioder innimellom, det gjør det litt lettere. Jeg blir såklart mer sliten etter en arbeidsdag, men foreløpig har det gått bra, mange 4 dagers uke pga helligdager og ellers har vi sommertid der jeg jobber - vi er ferdige kl 15. Halsbrann er vel min største plage så langt. Var endel kvalm i første trimester, men det har gått seg til etterhvert. Kjenner liv stort sett hver dag, har faktisk kjent "noe" helt siden uke 13 omtrent :-) Jeg har fått fødeplass på Ullevål, men står på venteliste på Riksen, det var der jeg fødte sist - men jeg søkte ikke om plass der før i uke 17 og det var nok litt for sent ja. Hyggelig om vi kan skrive litt utover ja - selv om jeg ikke er her inne så altfor ofte lenger. Ha det riktig bra så lenge!! mvh LIA Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5265386-oktober-ventos/#findComment-5271344 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå