Gå til innhold

Skumle uke 7....


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg vet at de fleste spontanaborter skjer rundt uke 7, og neste uke er det min tur på vei inn i uke 7. Noen som har erfaringer eller vet mer om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg går inn i uke 6 nå.....Og den skumle uka er rett rundt hjørnet her og...Men tror man bare må ta det som det kommer...Slappe av og ikke tenke for mye på det... Mulighetene er små, men så klart det KAN skje......

Og skulle det skje, og du har fortalt familie og venner at du er gravid, så vil du jo få demmes støtte når du trenger det som mest....Men hvis du ikke har fortalt det, så må dere komme dere gjennom det sammen, du og han...Men ikke vær så redd i disse dager....Jeg tror og regner med at det kommer til å gå bra....

Vær positiv og glad,....Nyt dagene....Og du skal se at den lille inni merker det, og kommer til å nekte kroppen din til å abortere:) For der inne har H_n det så godt...inni mors mage:)

 

Masse lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av alle ting så gjorde dette innlegget meg veldig rolig :) Jeg er nemlig i uke 10 nå, og føler plutselig at jeg kan slappe av etter å ha lest deres påstand om den "skumle uke 7"... takk jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 6+5 i dag, og går på tå hev, og er ultra ømfintlig for alle sa diskusjoner her inne siden jeg har opplevd det før. Er snart kommet meg igjennom "helvedesuken" og det er en god følelse. Forstår at du er nervøs for dette, men bare vent til du puster lettet ut etter fullgåtte syv uker ;) Det blir så bra! Jeg er sikker på at det skal gå bra for oss alle ;) Bare tenk positivt og nyt hver dag!

Lykke til!!!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, samme her. Er halvveis i uke 9 nå, og syntes dette var veldig betryggende lesing.. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøv å tenk som så at hvis det er meningen at barnet skal få leve fram så klammrer det seg fast og holder seg der.Som regel hvis man aborterer er det fordi barnet ikke er helt friskt.Kroppen sin måte å rydde opp på.Stå på jenter å tenk positivt.Alt skal nok gå bra;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg tror jeg bare får tenke at dette går bra og det er så godt å ha flere gravide som føler det slik som meg, blir aldri alene i verden når man er her :)

 

Lykke til videre alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 7+4 nå og kvalm som et uvær.. Hater det, men samtidig betryggende med tanke på at det er et tegn på at det er noe som vokser og gror der inne ;)

 

Visste ikke at uke 7 var så skummel, men da har jeg i hvert fall kommet meg igjennom den :) Hadde en SA i uke 7 i august...

 

Lykke til alle sammen - dette kommer til å gå helt fint ;) (sier det til meg selv hver dag selvom jeg egentlig er livredd....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet hvorfor uke 7 er så utsatt for SA egentlig? Jeg starter uke syv i morgen "grue meg" men tar en dag av gangen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er da fosteret begynner å ta til seg næring på egenhånd eller noen sånt, har i alle fall lest det her inne et sted før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det hadde jeg ikke satset på fordi hcg hormonet er i kroppen selv om man har hatt en SA. Jeg ville bedt om en ultralyd istedenfor å ta en test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det visste jeg ikke. Ja det hendte i hvertfall med meg for noen dager siden, var i uke 7+2 (på 8pp), og fikk blødninger med sterke ryggsmerter. Det kom bare mere og mere, fikk heldigvis komme til UL, og de kunne konstatere at det ikke var mere igjen. Utrolig trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...