Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg sendte visst ett blankt innlegg til deg, men er kommer spørsmålet:-))

... Du svarte meg en gang på dette med el. Jeg hadde pos el-test 17 mai samt 27 mai. ..... Tok en test 27 mai i håp om det kunne være positivt med tanke på graviditet. Da kan det kanskje være at jeg hadde veldig sen eggløsning denne måneden, og at kroppen bare "prøvde" seg på el 17 mai?

Skjer det ofte ? Eller kan det kanskje være at jeg ikke har hatt el denne måneden?

Veldig takknemlig for svar:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5265003-loise-kan-du-se-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skjedde meg meg en måned at jeg fikk alle symptomer på eggløsning, men den kom ikke før mange dager senere. Og da blir jo naturligvis ikm også forskjøvet så det kan godt være tilfelle hos deg. Så enten kommer tr rundt 10.juni eller så tester du positivt rundt den datoen.

Heisann Wish

Siden du har fått negativ graviditetstest nå så har du nok hatt el 27 mai HVIS den kom... Jeg håper at du fikk eggløsning etter den positive testen 27 mai..

Jeg fikk el 17 dager på overtid forrige syklus.. Så jeg er et levende eksempel på at det fint går an å få sen el...

Du må nok bare vente tolmodig og se... Hvis TR eller positiv test kommer ca. 14 dager etter 27 mai (altså rundt 10 juni) da vet du at det var el den 27 mai...

Lykke til,, jeg krysser fingre for deg Wish!!! Klem fra Loise :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...