Gå til innhold

Verdens beste bilsete reddet snuppa mi!!!

Anbefalte innlegg

Vi har et Besafe bilsete for baby... Kolliderte i 70 km/t- front mot front!! Babyen fikk ikke en skade!! Helt utrolig..

Og mamman har det bra... Takket være airbag og ny bil..

Ville bare si det til dere, så dere kan være trygg på at det setet er bra!!

Er anonym nå, jeg...

Fortsetter under...

Så bra!! Jeg har tenkt til å kjøpe Besafe izi combi til vår bil og Besafe Comfort til min mors bil. To spørsmål. Monterer du bilbeltet rundt hele setet? Min mors bil har korte belter. Så lurer jeg også på hvor i bilen du hadde jenta di. Høyre, venstre eller midten bak?

Så bra at alt gikk bra med dere. Sikkert en helt grusom opplevelse. Mitt verste mareritt.

Annonse

Takk for at noen svarer seriøst!!! Ville bare dele med dere hvor bra dette setet er! Politiet kunne ikke få fullrost det!

Grunnen til at jeg er anonym, er bare at jeg ikke vil at alle jeg kjenner her inne skal vite hva mitt nick er... Skjønte ikke helt hvorfor det var så rart- synes alle er anonyme hele tiden jeg.. Men det er jo en annen debatt!

Vi hadde beltet rundt hele setet, ja.. Både under og over liksom.. Og hun satt bak føreren.. Det var faktisk første gang hun satt der, egentlig skal man sette setet bak passasjeren. det er jo fordi det er større sjans for at bilene kjører på på førersiden.. Så er lykkelig for at det ble fronten som ble knust!

Er så lykkelig for at alt er bra- skjønner det ikke helt ennå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...