Anonym bruker Skrevet 5. juni 2006 #1 Skrevet 5. juni 2006 Mat-spørsmål, være seg grøt spm eller middagspm her inne? Får ikke barna her inne mat? Å, de gjør det? Ja men da kan du vel svare da!!
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2006 #2 Skrevet 5. juni 2006 Syns det er mange som svarer jeg, men spørs kanskje hvor fort du forventer svar? Har fått ganske mange svar på de innleggene jeg har lagt inn om mat/grøt ihvertfall!
Makka Pakka Skrevet 5. juni 2006 #3 Skrevet 5. juni 2006 Ofte så er det flere innlegg med noenlunde samme sprøsmål og da har jeg sett at noen blir uten svar.. Jeg svarer på ett og annet innlegg men ikke alle. Har selv skrevet innlegg som ikke har fått svar, så du er ikke den eneste med den erfaringen.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2006 #4 Skrevet 5. juni 2006 Kanskje fordi det blir spurt om det samme på nytt og på nytt og da kan dere lese svarene som allerede er gitt. Gidder ikke bruke alll tiden min her inne for å svare på det samme mange ganger.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2006 #5 Skrevet 5. juni 2006 ...det var da litt av et surt innlegg hi? "Så svar da!"...Litt av en holdning! Hva er problemet egentlig, klarer du ikke lete deg frem til andre svar på samme spørsmål, om ingen svarer deg i løpet av de første 10 minuttene?
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2006 #6 Skrevet 5. juni 2006 Vel, det er slitsom å sitte å bla tilbake i alle gamle innlegg. Dessuten hdde det vert lettere dersom folk hadde spesifisert hva innlegene handlet om i overskriftene. Og du trenger ikke kritisere meg, det er slike som deg, som er snar ute å kritisere som lager surt miljø her. HI
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2006 #7 Skrevet 5. juni 2006 Vel, nå er jo det aller meste spurt om før her inne da. Men dersom jeg først skal gå igjennom alle tidligere tråder for å se om noen har spurt om det samme som jeg lurer på, ja da hadde jeg nok gitt meg, og gått inn på ett annet fora lissom. Er egentlig litt enig med HI jeg, synes kanskje vi skal bli flinkere til å svare på ting vi kan svare på, og ikke hoppe over bare forde vi svarte ett tilnærmet likt forige uke........... Husk at innlegg skrevet feks forige uke er mange mange mange sider unna.
miren Skrevet 5. juni 2006 #8 Skrevet 5. juni 2006 Litt enig me HI her ja. Har selv erfart å ikke få respons på div innlegg, og har dermed måttet lete gjennom forumet for å finne tilsvarende innlegg. Og det er IKKE lett altså, og det pga mange overskrifter som ikke sier stort om innholdet i innlegget. F. eks "Hva tror dere om", "hva gjør man når", "noen som vet" o.l.
Luca Skrevet 5. juni 2006 #9 Skrevet 5. juni 2006 Det er da ganske mange grøt og matspørsmål her, og syns da det er bra respons på de også. Du skal ikke lete langt tilbake for å finne sikkert ganske like spørsmål og dermed svar. Et smart tips er å søke opp til venstre i forumet(hvis du ikke har prøvd det før, så løser dette alle dine problemer:-) på feks ordet grøt. Da får du opp alle tråder med ordet grøt i seg...så finner du vel svar:-) Jeg selv svarer feks på de fleste spørsmål som handler om Hollegrøt, men føler jo tilslutt at jeg gjentar meg selv. Men så kommer det jo hele tiden nye til, så godt råd da er å søke på et ord.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2006 #10 Skrevet 5. juni 2006 Takker Luca, den søkefungsjonen var jeg ikke klar over. HI
Ranveig R Skrevet 6. juni 2006 #11 Skrevet 6. juni 2006 Du høyrest litt bitter ut... Eg prøvar å svare der eg kan, men det blir ganske slitsomt å skrive det same om att og om att dag etter dag. Det er jo veldig enkelt å søke på f.eks ord som "grøt" eller "middag" eller "nattavvenning" for den saks skuld, eller berre å bla litt bakover i eldre innlegg. Ein kan ikkje forvente å få like mange svar som dei tre andre som spør om akkurat det same i løpet av dei siste 24 timane...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå