Gå til innhold

Kan dette være fostervann?(litt ekkelt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt og så på tv, da jeg oppdaget en våt flekk på den grå joggebuksa mi...(ikke stor altså...)Gikk inn på badet og da var det var kun kommet litt i trusa (helt luktfritt).....Har ikke brukt truseinnlegg idag fordi utflod har jeg ikke hatt på lenge....Men nå har jeg tatt det på ja....Burde jeg ringe føden å høre eller skal jeg bare avvente?? Er det farlig å lekke fostervann??

Starter på uke 34 i morgen, velger å være anonym på dette innlegget....

Håper noen har noen erfaringer eller gode ord å komme med:o)

Takk!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg lurer på det samme. er likke langt på vei som deg. tror ikke det er farlig å lekke litt fostervann. det blir produsert nytt hele tida..kan være litt tyntflytende utflod som kommer å. det har jeg vært plaget av.

Skrevet

Oki godt å høre det da:)Alt er nytt for meg, førstegangs....Jeg får avvente å se litt om det kommer no mer.Men det kan jo være tynn utflod og, tenkte litt på det jeg og seh...

Takk for at du svarte iallefall:)

Skrevet

Ojjsann...jaja...er ikke så farlig...hehe

Skrevet

Fostervann lukter litt spesielt. Ellers er det vanlig med både utflod og inkontinens som man ikke vet om på slutten. Har også lurt på dette. Fikk beskjed av legen at om det skjedde, burde man ta på bind og evt ringe føden hvis man trodde det var fostervann. Tror de avgjør det på lukta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...