Gå til innhold

Hadde ikm igår. Negativ test og ingen tante på besøk......men har fortsatt graviditets-symptomer (tror jeg... hihi...)

Anbefalte innlegg

Var på hytta i helgen og tok med meg tester. Gledet meg sånn til å teste igår da jeg hadde ikm Var faktisk rimelig sikker på det hadde klaffa denne pp jeg. Ble bare sååååå skuffa når testen viste negativt. Tok ny imorges men det hjalp ikke mye..... IKKE GRAVID stod i displayet.... Nå går jeg rundt og innbilder meg at hvis jeg ikke hadde brukt cb digital så hadde den kanskje slått ut .... hehe... Lurer meg selv - IGJEN...... Ja ja hva skal man gjøre uten håpet da:-)))

Har stikkninger i sidene og i korsryggen, litt småkvalm av og til og litt såre brystvorter.... Alt dette kan jo bare være pms men har lest at det også kan være graviditetssymptomer så jeg håper fortsatt.....

Klemz

Fortsetter under...

Krysser fingre for deg i det lengste,,, håper at du har sen hcg utskillelse og at du er gravid, men ikke får positiv test enda..

Klem fra Loise :0)

Det som er så rart er at jeg fikk positiv el-test 17 mai og positiv el-test 27.mai. Kan kanskje være at kroppen bare prøvde å få til el- 17 mai men egentlig hadde jeg el den 17. mai??? Da jeg tok el-test 27 mai så gjorde jeg det fordi jeg hadde så mange fra billige-tester og hadde hørt at el-test kunne bli positiv ved graviditet... Heheh... Da kan det jo kanskje være VEEEELDIG sen el -denne måneden?

Noen med erfaring på dette? Vet jo du Loise har hjulpet meg mer enn en gang med dette her... Tenker jeg må begynne å tempe igjen.....:-))

Annonse

Mmmm, hadde du tempet så ville du visst om din eggløsning var 17 eller 27 mai...

Hvis eggløsningen din var 17 mai KAN testen den 27 mai ha blitt positiv pga graviditet,,

Men hvis el ikke kom 17 mai ble den positive el testen 27 mai positiv pga eggløsning... Spennende..

Hvis du hadde eggløsning 27 mai så er vel din ikm 9-10 juni da? (tar utgangspunkt i standard 14 dager mellom el og ikm, siden jeg ikke vet din lutealfase)

(Med 14 dagers fase og evnt el 17 mai hadde du vel ikm 31 mai og er 5 dager over ikm)

Klem fra Loise :0)

Åååå er det slike jeg regner ja.... 14 dager etter positiv el -test skal tr komme... Ja da er jeg over ikm med 5 dager.... Hmmm da hadde jeg vel kanskje el 27 mai heller... Håper det siden graviditetstest har vært negativ til nå:-) Så da kan jeg vente tr 9-10 juni hvis jeg hadde positiv el-test 27 mai altså.

Jeg har tenkt helt feil jeg da . Fikk mensen forrige gang 4 mai og trodde neste gang ville da bli 4 juni... hihi.....

Tuuuusen takk for svar:-)))

Hvordan går det med 2pp med deg? Har du fått påvist el enda?

Håper på full klaff for deg denne pp.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sist jeg var gravid testet jeg 2 dager over ikm - men testen var negativ. Så testet jeg igjen 4 dager senere og da var den svakt positivt. så for meg tok det nesten en uke etter ikm før hcg nivået var høyt nok. Nå er sønnen min snart to år og jeg prøver igjen!!!

Håper det er sen eggløsning for meg også da... Skrev ett annet innlegg idag om vannaktig brunlig utflod... Håper det er ett positivt tegn for meg og tar ny test igjen på lørdag.

Lykke til med prøvingen av nr 2. Spennende da. Har du "prøvd" lenge?

Hei Wish. Da er det nok 9-10 juni som er din "nye" ikm ja..

Med meg går det bra. Jeg har dessverre så lange sykluser. Så selvom dagene går føler jeg at jeg står på stedet hvil... Jeg er nå på dag 9 i syklusen, men venter ikke el før rundt dag 24 i syklusen.. Så jeg har enda lenge igjen å vente.. Og jeg er såååå utolmodig..

Min ikm blir nok en gang i juli den.. Kjedelig, men jeg er no gla jeg har el i det hele tatt.. når alt kommer til stykket..

Krysser fingre for deg jeg Wish..

Klem fra Loise

Takk for det Loise.

Trenger du ha like lang intervall mellom mens og el denne gangen, eller pleier det å være slik? Uansett skal du være glad du får el som du sier og ønsker deg masse lykke til:-)

Klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...