Gå til innhold

Hva var det første graviditets-symptomet du fikk, og når merket du det?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Leamus i underlivet.3 dager før ikm.

Det jeg merker nå( 4+3) ØMME pupper, og "strekking" i underlivet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk innmari ømme pupper og ble tørr nedentil. I tillegg ble huden min veldig tørr. Dagen etter jeg testen positivt begynte det å skje ting i livmora, stikking strekk osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klødde rundt brystvortene fire-fem dager før IKM. (Tenkte at det kunne være noe på gang da, for jeg klødde på brystene med nr en også). Rundt IKM var jeg små-kvalm, særlig i forbindelse med måltider, vondt i korsryggen og ganske kraftige mens-murringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sinnsykt ømme brystvorter ca fem dager etter EL, og rett etter det kom det kvalmebyer og trøtthet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstoppelse og oppblåst som f.... Lysten på friske frukter (dette var spesielt for nr1)

Og jeg sipper av alt!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk en fantastisk luktesans (taklet ikke min egen urin) og masse kviser. Skjønte det vel da, og var 100% sikker da jeg tok testen. Fikk ganske fort etterpå ømme pupper også, og ble veldig kvalm hvis det gikk altfor lang tid mellom måltidene. På kveldene er jeg oppblåst; ser høygravid ut. Er nå litt over 8 uker på vei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ømme pupper, kvalme og veldig trøtt. Og så er jeg sulten hele tiden, men tror det er mest fordi mat er det eneste som hjlper mot kvalmen..(ca 8 uker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...