Gå til innhold

Litt brun utflod--livredd!!!


21.april

Anbefalte innlegg

I går kveld og i dag tidlig hadde jeg brunaktig utflod. Ikke mye men nok til at jeg ble livredd og brast i gråt. Puppene er litt mindre ømme idag og nå lurer jeg på hva jeg skal gjøre. Har ikke vært mer brun utflod i dag. Bør jeg kontakte lege og få sykemelding slik at jeg kan holde meg i ro?

 

Noen som har opplevd dette og likevel hatt et normalt svangerskap? Trenger alt positivt som kan dukke opp nå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Varierte graden av ømhet i puppene også? Må si jeg ble litt lettere til sinns nå! Takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de kan variere, dette kan avta og bli sterkere...ihvertfall slik jeg har opplevd det.

Ikke bli redd hvis du skulle begynne å blø litt heller, dette kan være blodkar som sprekker pga utvidet livmor.

Men skulle det bli MASSE og klumper så ringer du legen.

 

Jeg håper alt går strålende fremover med deg og den lille søte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også "positive erfaringer" med brun utflod i svangerskapet. Hadde det første gangen jeg gikk gravid, da nesten hele tiden etter at jeg hadde hatt samleie. Skikkelig ekkelt følelse, så jeg skjønner godt du blir redd. Legen min fant ut etter UL at jeg helt sikkert blødde fra livmortappen, noe som var "vanlig" under graviditet fordi livmortappen blir full av små-blodårer som lett kan sprekke f.eks ved sex. Brun utflod kan også komme fra selve livmoren fordi den vokser raskere enn slimhinnene (sånn at de små-revner). Dette er også ufarlig.

 

Uansett: Blødninger i svangerskapet skal alltid skjekkes opp. Jeg ville forlangt en UL, så slipper du å være engstelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også litt brun utflot i trusa ved et dobesøk (7+0). Kom ikke noe mer, men jeg var livredd og sikker på at det hadde gått galt.... Var på privat UL (8+0) og så en liten sort flekk med et bankende hjerte!!!! Ble sååå glad!!! Krysser fingrene for at alt er i orden med spiren din (og min da)!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, nå har det gått over til blødning:( Snakka med ei jordmor nettopp som sa det ikke nødvendigvis trengte å være noe galt. Skulle holde meg fullstendig i ro i 2-3 dager for å se.

 

Nå føler jeg meg skikkelig deprimert. Dette er evt 2 SA på 6 månder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...