Mona og Sine Skrevet 5. juni 2006 #1 Del Skrevet 5. juni 2006 Er det flere som har det? ligger jeg på ryggen får jeg plutselig løs mage eller kjempe kvale eller bare vondt i magen. I dag hadde jeg skikkelig mensen smerter også, får litt panikk drømte i hele natt at jeg skulle føde..... Men der er vel normalt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona og Sine Skrevet 5. juni 2006 Forfatter #2 Del Skrevet 5. juni 2006 kjempe kvalme, skal det stå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. juni 2006 #3 Del Skrevet 5. juni 2006 Får veldig vondt i magen av å ligge, men det er for det meste kynnere. Ellers har jeg mye mageknipe og kan gå lang tid mellom hver gang, var sånn sist og. Tror det er vanlig med begge deler, jeg:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snart mamma til to :) Skrevet 5. juni 2006 #4 Del Skrevet 5. juni 2006 Jeg blir også kvalm og må en del på toalettet. Har hatt en del mageknip de siste dagene også. På fødselsforberedende kurset sa hun at mange må en del på toalettet rett før de skal føde, så begynte å få litt panikk. Men hvis det er flere som har det sånn, så er det sikkert normalt Jeg har termin om 6 uker, 19. juli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
har nr 3 i magen :) *har født* Skrevet 5. juni 2006 #5 Del Skrevet 5. juni 2006 hei! jeg har det akuratt som deg tror jeg.. ble skikkelig dårlig i magen i går etter jeg hadde lagt meg!! trodde nesten jeg hadde spist noe jeg ikke skulle ha spist.. men det ga seg etter jeg hadde fått vert på toalettet har forresten mye drømmer jeg også nå.. og faktisk ikke bare jeg, men alle rundt meg også! hehe... begynnes å bli litt rastløs nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå