Anonym bruker Skrevet 5. juni 2006 #1 Skrevet 5. juni 2006 Er nå i uke 35 i morgen.Barnet i magen er aktiv noen dager å mindre aktiv andre dager.Noen ganger blir jeg så redd for aat noe skal være galt. I dag har det vært ganske rolig, men jeg kjenner aktivitet , men ike så mye og kraftig på samme id.Det varer liksom ikke så lenge ør det blir roligere igjen.Den lille har hikka i dag, Å det skal jo være ett godt tegn. Var på ultralyd for 2 uker siden, da så alt bra ut.Var til jordmor for en uke siden, da var også alt bra. Er det kanskje bare jeg som overreagerer litt? Er det noen av dere som har opplevd det samme? Synes liksom aktiviteten var kraftigere før, men det kan jo tenkes at det er for at det har begynnt å bli mindre plass. Klem fra meg.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2006 #2 Skrevet 5. juni 2006 det er nok bare mindre aktivitet pga at bebisen ha lite plass... kjenner du litt liv så er detmjo greit... men man skal alltid kjenne liv hver dag,selv om det er liten plass for di inni magen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå