♥Prinzessin♥ Skrevet 5. juni 2006 #1 Skrevet 5. juni 2006 Jeg kan uten problemer drikke en liter hver dag...! Det er kjempedeilig, men jeg lurer jo litt på om det er for mye? Noen flere?
proud mom Skrevet 5. juni 2006 #2 Skrevet 5. juni 2006 jeg liker egentlig ikke melk til vanlig, men av en eller annen grunn saa kan jeg nesten ikke faa nok melk naa naar jeg er gravid. Jeg tror jeg drikker en liter om dagen ogssaa, lettmelk eller skumma melk, drikker aldri hel melk, der er det altfor mye fett. Tror det er sunt aa drikke melk naar man er gravid og naar man ammer, man faar jo i seg masse kalsium, og det trenger man naar en er gravid. ps, liker ikke poelser heller jeg, men naa maa jeg ha det minst engang i uka. monica
kepa Skrevet 5. juni 2006 #3 Skrevet 5. juni 2006 Hei! Kjenner meg igjen der ja. Har aldri drukket noe melk, ettersom at jeg begynner å klø i munnen og halsen og får magesmerter av det. Har alltid hatt det sånn. Går nå gravid for trdje gang og de siste par månedene har jeg drukket sikkert en liter med skumma melk (for den reagerer eg merkelig nok ikke på) hver dag. Klarer ikke legge meg uten å ha drukket melk på kvelden. Rart dette her. Men ser på det som positivt!
mamma til<3<3 Skrevet 5. juni 2006 #4 Skrevet 5. juni 2006 kjenner meg igjen der ja.Drikker hvertfall en halv liter til frokost hver dag var egentlig ikke sånn super glad i melk før det:)
haater husarbeid Skrevet 5. juni 2006 #5 Skrevet 5. juni 2006 ÅÅÅ JAA melk er helt herlig!! Kunne drikke litervis om jeg ville. Det er en herlig tørstedrikk, spesielt skummet melk. Tror ikke en kan drikke for mye melk. "craver" du dette, er det fordi kroppen din mangler noe. Kos deg med god samvittighet du
Majaja Skrevet 5. juni 2006 #6 Skrevet 5. juni 2006 Dette må jeg jo bare svare på.. he he. Mannen min sier jeg oppfører meg som en kalv. Jeg drikker faktisk en liter melk til frokost i en fei. Kjempe godt!!
Lampe77 , en spire i magen Skrevet 5. juni 2006 #7 Skrevet 5. juni 2006 jeg liker melk ellers å, men nå i det siste har jeg fått sikkelig kikk på melk. så her står ikke melken lenge i kjøleskapet. hehe
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2006 #8 Skrevet 5. juni 2006 Jeg drikker ikke melk, men har derimot blitt utrolig sugen på andre melkeprodukter som ost, rømme, yoghurt, is... tror det er kalsiumbehovet som melder seg her. Hvis du ikke vil drikke så mye melk, ta noen kalsiumtabletter så får du se om behovet for melkedrikkingen blir mindre.
Hoppetussa Skrevet 5. juni 2006 #9 Skrevet 5. juni 2006 Jeg slutter meg også til i rekken av de som er glad i melk!!!
bildilla Skrevet 5. juni 2006 #10 Skrevet 5. juni 2006 Er heller ikke noe gla i melk til vanlig, men nå for noen uker sia måtte jeg bare ha melk hver gang jeg spiser brødskive. Det er i hvert fall noe man trenger ekstra av under svangerskapet, så det skal vi ikke ha noe dårlig samvittighet for jenter!! Tror vi trygt kan fortsette med melkedrikkingen!!! Kos dere videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå