Anonym bruker Skrevet 5. juni 2006 #1 Del Skrevet 5. juni 2006 hvor mange av dere som har termindato i juli er sykemeldt? Jeg er i uke 34 og føler med utrolig tung og sliten for dagen.Det er mye gåing i jobben min, og den krever 100% oppmerksomhet mesteparten av arbeidsdagen, lurer på hvor lenge jeg holder ut. Skulle ønske jeg hadde kontorjobb slik at jeg får litt fred og ro i løpet av dagen, og at jeg kan sitte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2006 #2 Del Skrevet 5. juni 2006 jeg har 23 juli å har vært sykemeldt i 4 uker allerede. jeg er frisør så jeg holdt ikke ut lukene av produkter og kunder. hehe! jeg vill heller kose meg å ha energi til å gjøre andre ting enn bare jobbe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. juni 2006 #3 Del Skrevet 5. juni 2006 Har butikkjobb hvor det ikke er mulig å sette seg ned i løpet av dagen, var ikke mulig å tilrettelegge, har derfor vært sykmeldt siden uke 18 ca. Var veldig plaga med bekkenet sist, derfor jeg ble så tidlig denne gangen. Ville dratt en tur til legen og fått sykmelding hvis du begynner å bli plaga, så kan du kose deg den siste tida før babyen kommer:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissHønemor Skrevet 5. juni 2006 #4 Del Skrevet 5. juni 2006 Jobber i barnehage, (mye gåing og ståing her også) og har hatt 10 og 20% sykemelding siden februar til nå. Nå er jeg tilbake i 100%, og ser ikke det som noe problem ettersom at jeg har 7 arbeidsdager igjen før jeg går ut i permisjon. Det var veldig godt å ha den ene dagen i uka å hvile meg på, føler det hjalp mye. Har også fått tilrettelagt på jobben slik at det er rom for en ekstra pause ved behov løpet av dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå