Gå til innhold

August: Stavanger jenter,sko me hatt oss et treff på dagtid?


2 barnsmammaen

Anbefalte innlegg

E sykemeldt,någen andre?Evt som har fri på dagen?

Hadde vore kjekt med et treff på dagtid!

Har så lyst å bli kjent med andre gravide rundt min termin!:)

 

 

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann.

 

når er det du har termin? jeg har termin 26 aug..bnle satt 8 dager tilbake på ul...tenk om det kunne gått andre veien :)

 

Vet du hva du får? jeg får en jente. har en gutt på snart 3 fra før. blir selv 27 i juli :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja!!!!!Jeg vil!!Er sykemeldt pga bekkenet. Kjeder livet av meg.:(

Har termin 25.august, venter en liten gutt.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg e me og...

me prøvde jo et dagstreff for någen ugår siden...jekk rett i dass, pga dårr va så mange så ikje konne! men kjekt viss du sette opp ett...så prøve me ijen:)

 

eg har termin 1aug og tror d blir ein gutt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det va kjekt!Då sette me opp et treff!

Eg har kje vore med på det før,men syns jo det e på tide å bli kjent med någen andre gravide!!hehe.Må komma meg vekk fra denne pc-en litt!!

 

Sjøl e eg 23 og har ultermin 15 august,menstermin e 26 juli,så me får se ka tid hu komme;)Ka med dokker andre??

Har dokker forslag te tid og sted?Eg kan alle dager egentlig!:)Sykemeldt med bekkenløsning her og..

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på dagtid passe det alle dager for meg og...du kan jo bare settopp ett,så tar me diskusjonen der...så ser me om d passe ittekvert...greit å ta ein plass kor me ikje kan ta feil av folk! me sko mødas på choko bocco, men me fant ikje kverandre...kanskje greit me ein plass kor me bestille bord??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja grilling hørtes kjekt ut!Det kan me jo gjør!!=)nå e jo veret bra og!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sette du opp et treff du då "tulla med tulla"!! ein dag med grilling på vaulen!

 

någen tar me eingangsgriller, så tar alle me d de spise kjøl??!!??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja eg kan godt det!eg såg du og baby nr 3 snakkte om å setta opp et treff te 27 juni,ska eg setta opp dagtreffet te 27 eller va det et aent treff?

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann alle sammen =)

hørtes koselig ut og treffes på en dag.. kan jeg også få vere med??

har termin 13 august. sm 30 %

 

klem =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

d va kveldstreff me tenkte på den 27...dagstreffe kan du godt setta opp litt før...neste uga kanskje?? me vett jo at di har meldt fina vere te mandag...kanskje me kan ta d litt kjapt??? folk e jo her inne nesten kver dag uansett;) sette du d opp i dag så kan me bli ein del;)!!??!!??!! du velge...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok,eg sette det opp eg!

 

august baby,du må og ver med!blir kjekt!!:)

 

anneer:va det du så gjekk i klasse med ingrid?Eg va i england med hu!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja...d e d:) e d dorthe?? kuli:) eg har prøvd å få deg me på treff...men mailadr din ville ikje motta mine mail:) kult...treffe deg på vaulen då:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemme det ja,ingrid sa du hadde fått emailen min.Der e sikkert ikkje plass,e andre og som har sagt de ikkje får sendt mail!

 

Ja nå e det på tide å bli kjent med någen gravide altså!!:)Du kan legga meg te msn hvis du vil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja...d hadde vært kos:) men eg har jo ikje den mail adr lenger, så eg får få an på torsdag (hvis du ikje vil leggan ud her)...eller eg får an av ingrid hvis eg snakke me na (eller du får min hvis du snakke me na) ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...