Anonym bruker Skrevet 5. juni 2006 #1 Skrevet 5. juni 2006 noen som har gode tips hvordan man barberer seg nedentil med den svære magen som kommer i veien? Har hørt at det er mer hygienisk å barbere seg, særlig når man skal føde. Prøvde vanlig shaving med barberhøvel, men det ble litt klussete da jeg ikke klarer å komme til:-) hjelp!
Gjest Skrevet 5. juni 2006 #2 Skrevet 5. juni 2006 Den eneste metoden som funker her er at mannan trår til og hjelper=)
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2006 #3 Skrevet 5. juni 2006 Jeg setter meg rett og slett på huk i dusjen, med et håndholdt speil på gulvet. (sånn med sånn støtte bak slik at det blir stående litt skrått) Hvis det begynner å dugge, dusj det med litt vann, så holder det seg dugg fritt. Det går helt fint å gjøre det sånn, men tar gjerne litt lengere tid enn når man er uten den store magen:-) Ps! Er du forsiktig, går det fint an å gjøre det i "blinde" også hvis du ikke har speil. Men da må man jo hele tiden føle seg fram for å finne ut hvor det er igjen hår:-)
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2006 #4 Skrevet 5. juni 2006 Jeg er heldigvis så "trent" i barberingen at jeg kan gjøre det i blinde...
~Endorfina~ Skrevet 5. juni 2006 #5 Skrevet 5. juni 2006 Det er noe herk, ja, og her blir det skikkelig slurvearbeid! Begynte å silblø sist jeg prøvde, selv om jeg trodde jeg kunne gjøre det nogenlunde i blinde... Men skal bruke tipset ditt heretter, Anonym - så får vi se hvordan det går.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2006 #6 Skrevet 5. juni 2006 Dere vet at barbering fort fører til sopp og infeksjoner?
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2006 #7 Skrevet 5. juni 2006 Jeg sliter med barberingen nedentil.. er blitt så stor at jeg klarer ikke helt å sette meg på huk i dusjen med speil under heller for å si d sånn... så da blir det "blindemetoden" som gjelder,og da blir jeg jo "så der" resultat også da.. Samboer synes d er helt greit, og jeg har sagt at hvis han vil ha det bedre gjort må han trå til, men for han spiller det liksom ingen rolle. Jeg derimot klarer ikke tanken på at det skal bli en stor dusk der nede.. var ofte plaget med sopp og infeksjoner før jeg begynte å barbere meg, men har aldri hatt det etterpå.
Blackstar Skrevet 5. juni 2006 #8 Skrevet 5. juni 2006 Jeg har en egen skjeggtrimmer som jeg stusser dotten med. Liker ikke å være helt glattbarbert. Rundt trusekanteten benytter jeg høvel. Har en høvel som jeg ikke trenger barberskum til. Denne er super. Må gjøre dette sånn nogenlunde i blinde ja.... litt tungvint det, men med skjeggtrimmeren kutter jeg meg i hvertfall ikke. Rundt trusekanten er det ikke noe problem å barbrere i blinde. Mitt største problem er at badet og dusjen er så lite at jeg nesten ikke får plass der inne med den store magen min hehe...
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2006 #9 Skrevet 5. juni 2006 Du anonym som sier at barbering fører til sopp og infeksjoner: Jeg har barbert meg siden jeg var 17 år,er 32 i dag,og har aldri til dags dato vært plaget av dette.Det er ikke sånn at barbering fører til dette,men det KAN føre til en soppinfeksjon,men det er faktisk svært sjeldent!
haater husarbeid Skrevet 5. juni 2006 #10 Skrevet 5. juni 2006 Få sambo til å gjøre det det gjør jeg!! Funker kjempebra på både legger og underliv.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2006 #11 Skrevet 5. juni 2006 Nei, det er ikke sjelden i det hele tatt. Behåringen i underlivet er blandt annet til for å holde smuss, bakterier og andre uhumskheter unna. Hvorfor skal dere på død og liv barbere dere? Dere blir på ingen måte renere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå