Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

det gjør det :o)

det tar på å lese personer + at jeg er et medium og hadde ei mileslang lista både her inne og her hvor jeg bor.

for å reduser lista så fant jeg ut at jeg skulle begynne å ta betalt siden det sliter å holde på...ikke missforstå hehe jeg liker å holde på ;O)

jeg tar 200 for en lesing(sier jeg leser personer siden jeg erklarsynt og bruker ingen hjelpemidler)

og 350 for å fortelle om hjelperne dine eller å hjelpe de som eventuelt skulle gå igjenn i hus over på den andre siden

tusen takk for skryt :-) er veldig slitsomt så må ha noen pauser innimellom merker jeg... jeg er ikke klarsynt men av og til kan jeg føle om tarotkortene viser riktig... vet ikke hvordan jeg kan forklare dette men... er veldig rart... synes det er givende og kunne hjelpe andre :-)

Annonse

Hei KIMBY vil gjerne bli spådd av deg, men mailen min virker ikke akkurat nå, så jeg kan ikke sende noen mail.

Hva er det du trenger at vite når du skal spå? Hvor lang tid tar det fra du fører opp en på lista di innen du spår, vil du ha betaling i forskudd eller etterskudd?

jeg vil og tilføye å si at når det gjelder betalingsmåten så kan den diskuteres...men da må det va 110% sikkert at jeg kan stole på den person

det er så dumt å bruk energi og tid på en person som ikke ork å gjør opp for seg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...