Gå til innhold

Hvorfor skal alle hele tiden fortelle meg at jeg ser så sliten ut???

Anbefalte innlegg

Dette har jeg hørt siden jeg fødte.. (7mnd siden), og det er faktisk ikke så kult å høre det til enhver tid.. Nå ER jeg riktignok veldig sliten. Snuppa her har vært syk siden onsdag, og jeg har sovet kanskje 7 timer tilsammen siden tirsdag, så JA, NÅ er jeg sliten.. Men, hender man ikke har fått stelt seg ordentlig, vasser rundt i pysjen når folk kommer overraskende innom, og DA er det ikke så kult å høre kommentarer på utseende...

Fortsetter under...

Vet hvordan det er...her har vi hatt kolikk i 3 mnd, bedre nå.

Men når folk har vært innom ser de på meg med et sørgmodig blikk å sier selfølgelig "så sliten du ser ut da stakkars"!

Blæh....man føler seg faktsik enda mer sliten når det blir kommentert hele tiden, det gjør iallefall jeg

Har ei jente på 6mnd...begynner nesten å skrike når noen spør meg om jeg er sliten...ER SUPER SLITEN! i dag begynte jeg å stri gråte mens jeg ga lillemor mat...føler meg som ett dass...men tar det mannebenet jeg bor sammens med hensyn...neida...hadde jeg fått sove en natt...så hadde jeg kommet meg til hektene igjen tror jeg....

Jeg har blitt syk av å være sliten, fått alt av forkjølelser og halsbetennelser.

Nå har mannen her i huset forstått at han må jobbe mindre å ta i et tak her hjemme!

Jeg har også slutta å amme for jeg stressa skikkelig med det.

Nå begynner det å bli bedre her!

Endelig!

Uff, ja, de mannfolka skulle hatt en uke i våre sko, så hadde det blitt noe annet. Herren her er nå blir syk... og han holder jo på å dø.. spurte om vi ikke skulle sette en epidural på han så mye som han klaga. heldigvis begynte han å flire da:)

Men, det som er med oss kvinner er at selv om vi tar oss 5 min så tenker vi (i allefall jeg) på alt som skulle vært gjort, som jeg ikke rekker, ting som er gjort, men som må gjøres på nytt osv...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...