Mjanne Skrevet 5. juni 2006 #1 Del Skrevet 5. juni 2006 Trenger litt tips her. Har ikke snøring på hva unger på denne alderen ønsker seg. Nabotvillingene har bursdag litt senere i juni, og jeg tenke å kjøpe bursdagsgave til dem. Jente og gutt på 5 år. Skal kjøpe en ting til søstra på 8 også. De er så flinke til å leke med Maiken + at hun har arvet endel klær fra de. Så jeg tenke at det hadde vært artig å gi en gave til de. Men jeg har jo ikke peiling på hva som er kult. Tenkte å styre unna klær for det er jo ikke så topp iden alderen. Regner med at noen av dere som har eldre barn har litt tips å komme med : ) Har spurt hva de ønsker seg men det er bare dyre ting som trampoline, hesteutstyr, gigaleketraktor osv...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tre små & mammaen Skrevet 5. juni 2006 #2 Del Skrevet 5. juni 2006 Hva med slike clikits, eller hva de heter. Sånne smykke greier som man kan lage smykker med selv.. (veldig populære blant små frøkner) Finnes også øredobber i serien og armbånd. Nabojenta på 5 år elsker iallefall slike. Gutter liker jo disse greiene som skyter klinkekuler.. eller hotwheels biler og tilbehør?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 6. juni 2006 #3 Del Skrevet 6. juni 2006 jeg er helt fjern på sånne ting selv (har to nevøer på snart 3 og snart 5), men tenkte bare jeg kunne si at de begge elsker sånne såpeboblegreier. ikke akkurat en megapresang, men alltid artig som en bi-ting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 8. juni 2006 #4 Del Skrevet 8. juni 2006 Jenta mi på 5 år liker å pusle... (snart 5 da) Teikne, plastalina, perler. barbie, Da gutten min var 5 år så var det byggmester bob som var kjek, ser at han er like mye på markedet enda. Eller leker fra "mekke mikkel" "den lille rød traktor" (fra barnetv) Lego det er jo kjempe populært... Uteleker til jente : hoppestrikk, hoppetau, rokkering, store kritt så kan hu teikne opp til å hoppe paradis, såpebobler som yaddaline sier, det fås i så mange fasonger og ting til. (mye her som passer til gutten osgå) Utelek til gutt : darts, rokkering, Eller til dem alle tre - krikket, ring spill... til hu på 8 år - bok.. hun er nok midt i å lære seg å lese og en bok kan være kjempe kjekt. Eg er veldig glad i å gi ting som kan akrivisere barn, ikke det som gjør at dem sitter foran data eller tv, så ingen får vider/dvd eller pc/playstation spill her fra nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå