#elsker jenta mi# Skrevet 5. juni 2006 #1 Skrevet 5. juni 2006 ble spad oa din baby at jeg ikke ble gravid for i desember..... ikke no morro, men jeg trur ikke pa sant... men nar de sier sann blir det bare sann... hehe... hvet ikke helt hva man skal tru jeg..
-4.mai- Skrevet 5. juni 2006 #2 Skrevet 5. juni 2006 babyface mente jeg kom til å bli gravid nå, hvis jeg ikke allerede var det (har el i disse dager) men hun kunne ikke se om det ble gutt/jente eller om jeg kom til å miste.. tror man bare må høre på det man vil! Den gode nyheten er jo at hun mener dere kommer til å få barn!!
#Aurora har tre gutter# Skrevet 5. juni 2006 #3 Skrevet 5. juni 2006 nei det er ikke helt gøy..men jeg tar det med ei krype salt.Har blitt spådd der innpå jeg også.
Gjest Skrevet 5. juni 2006 #4 Skrevet 5. juni 2006 Jeg har og blitt spådd at jeg blir gravid i september. Har blitt spådd tidligere også at jeg skal bli gravid i slutten av studiene, og det er jo i de tider. Så jeg håper det stemmer,,
cec26 Skrevet 5. juni 2006 #5 Skrevet 5. juni 2006 Til hovdeinnlegger:) Jeg er veldig sikker på at du blir gravid før desember.. så ikke vær lei deg du:) det kommer fortere enn du tror:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå