Gå til innhold

April: Nå sitter Lille i senga i bare bleia og spiser is......

ApriIbaby

Anbefalte innlegg

.......feberen har nå passert 40 og vi har alt gitt to Paracet i dag. Må spare to til natten også. ..... Han er ganske medtatt nå...Stakkars....Skjønner nesten ikke at tenner kan gi så store plager. Er det ikke snart over???????????? Dumme, dumme tenner. Slutt å plag gutten min!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei : )

Stakkars lille da. Nå må han da få slippe mere styr med disse tennene snart.

Synes det høres litt rart ut at han får så høy feber med tanke på kun tannfrembrudd. Mener å ha hørt/lest at det å få tenner i seg selv ikke gir feber, men at man er veldig mottakelig for infeksjoner når de bryter igjennom. Slik at man lett kan få noe annen smitte i seg også. Jeg kan ikke mye om dette, men mener å ha lest dette.

Kan du ikke ta en tlf til helsestasjonen i morgen da og høre.

Sender en stoooooor godbedringsklem til lille fra oss og en like stoooooor oppmuntringsklem til deg.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, takk. Det går nok over til slutt (tror jeg fortsatt). Jeg synes og det er rart med så høy feber og ringte legevakta for å høre hva vi skule gjøre når Paracet døgndosen er oppbrukt. Samtidig spurte jeg om det var vanlig med så høy feber pga av tenner. Det var visst ikke uvanlig. Så da er det bare å vente da. En jeksel kom for 8 dager siden og en i dag. Kjapp hoderegning tilsier da at vi har 16 dager igjen......he-he...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du har ringt og forhørt deg litt da, og godt å høre at du har humoren i behold *smile*

Man må lete etter litt positivt oppi alt også. Du kan jo f.eks være glad for at dette ikke pågår midt i barnehagetilvenningen. Da kan jeg tenke meg det hadde blitt sirkus. Oi, uff håper ikke det blir sånne tilstander hos oss når hun skal begynne..*nervøs*..hehe

Kan tenke meg lille ble glad for isen han fikk istad : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hvordan er det med lillegutt nå? Frøkna vår hadde det også slik for 2 uker tilbake, og hun hadde ørebetennelse på begge ører og hals betennelse. Hadde over 40 i feber i et par dager.. legen sa til oss at det gjorde ikke noe om hun fikk 1 ekstra paracet de dagene det var værst..

God bedring fra oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det. her er det ikke mye bedring å spore ennå. Gruer meg til i natt. Liker ikke å sove når Lille har over 40 i feber. Var på legevakta i kveld, men det kunne vi nesten spart oss.......

*massere kroppen med eplecidereddik....for noe sprøyt!!!!!!!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...