tyr 73 Skrevet 5. juni 2006 #1 Del Skrevet 5. juni 2006 Nina er blitt helt umulig å få til og sovne på trilletur også.. Hun er trøtt, men vil ikke sove. Klarer å få beina opp og ut av både vognpose og ev regntrekk, og sparker vilt. Så nå sliter jeg litt, for hun har aldrig sovet inne på dagtid heller. De siste dagene har hun sovet i armene mine (helst med puppen i munnen da) 2 x 45 min.. Tungt !! Hvordan er det hos dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mphs Skrevet 5. juni 2006 #2 Del Skrevet 5. juni 2006 Hun sover fortsatt i vognen men sjelden mere enn 30 min. Bruker å sove en eller to ganger for dag, og da blir det 20 eller 30 min per gang. Men så sover hun som regel veldig godt på natten, 12-13 timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2nj♥ Skrevet 5. juni 2006 #3 Del Skrevet 5. juni 2006 Trym sover i vogna på dagen, 3 lurer som regel. Lur nr 2 er som oftest på trilletur, og da sover han ca 1 time. Men han sover gjerne med bena opp på bøylen (heter det det?) over vogna, så sparker en del han også. Men det var værre da vi fortsatt brukte bag, og han var straks 7 mnd. Sparket av alt som var og lå det med bena rett i været. Så det ble faktsik bedre i sportsvogna. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mylittlecat Skrevet 5. juni 2006 #4 Del Skrevet 5. juni 2006 Hun vil heldigvis sove i vogna ennå, men sønnen min (nå 6) nektet å sove i vogna fra han var et halvt år. Det var litt tungvindt å være så avhengig av å hjem til senga å sove hvis vi var ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twig Skrevet 5. juni 2006 #5 Del Skrevet 5. juni 2006 neei, nå vil ho kun sitte og følge med på verden rundt seg ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ranveig R Skrevet 5. juni 2006 #6 Del Skrevet 5. juni 2006 Det er berre dei par siste mnd at Ask har sove noko særleg i vogna. No sovnar han dersom han er trøtt nok, og vi går tur i sovetida hans. Men det tar som regel litt lenger tid før han sovnar i vogna enn i seng, og han søv oftast litt kortare ute enn inne. Når Ask skal sove inne søv han i dobbelsenga vår, og vi må ligge og klappe på han (ev. amme) for å roe han ned. Heldigvis har han ikkje begynt å krype, når det skjer må vi vel få han til å sove i si eiga seng. Av ein eller annan grunn legg han seg fint til i grindsenga om kvelden, det er berre på dagtid det er vanskeleg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
E & A mamman :-) Skrevet 6. juni 2006 #7 Del Skrevet 6. juni 2006 Gar man tur med Elias i vagnen sa somnar han om han trott. Men gar sallan turer.. bar honom mest i sjal eller ergo. Men pa dagtiden nar han ska sova sa marker man pa humoret att han vill sova.. sa det e bara att lagga han i sangen sa somnar han sott. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sigurd&Solveig Skrevet 6. juni 2006 #8 Del Skrevet 6. juni 2006 Hvis jeg triller langt nok så sovner han. Men han har begynt å sette seg opp i vogna og blir skikkelig sinna hvis jeg prøver å legge ham ned igjen. Hvis han sovner så sover han som regel ca. 30min. Sigurd har en lengre blund på formiddagen. Som regel 1 time mellom 10 og 12 en gang. Så sover han en liten blund på ettermiddagen, enten i vognen eller hjemme på vår seng. Da blir det ca 45min. I dag hadde han ikke sovet om ettermiddagen. Resultatet ble at han sovnet på stellebordet mens pappa lagde badevann;-D, he he. Han sover nå i vanlige klær i senga si. Regner med at han våker i 21 tiden... Ellers blir det natta uten pysj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vipsen*en av hver* Skrevet 14. juni 2006 #9 Del Skrevet 14. juni 2006 Legger Marius i sengen sin jeg og lukker døren og han sovner.. Kjempe greit... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vipsen*en av hver* Skrevet 14. juni 2006 #10 Del Skrevet 14. juni 2006 sover i vognen og altså.. helt av seg selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twig Skrevet 14. juni 2006 #11 Del Skrevet 14. juni 2006 Nei, ikke snakk om.. ho sovner kun hvis vi har vært på besøk, for da er det som regel sovetid i 4tida.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
futte (tm) Skrevet 15. juni 2006 #12 Del Skrevet 15. juni 2006 Godt å høre at det ikke bare er Tim som nekter å sove i vogna. Er trøtt som en alke, men greier ikke å sove! Sutrer og remjer når han blir trøtt på tur. Skjønner ikke at han ikke bare kan sovne. Han har jo sovet masse i vogna før. Sover heldigvis bra inne da. Sover 1-2 timer to ganger for dag i senga si. Har hatt et par netter i det siste hvor han bare sover hvis han har puppen i munnen. Tror kanskje det er voksesmerter? Eller tenner, men han gnager ikke på alt slik som han pleier før han får tenner. Håper det er en fase og at vogna blir god å sove i etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå