Gå til innhold

Lurer meg inn her og spør jeg.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har enda lang tid til termin, men er så masse ting og tang jeg går og grubler på...så må spørre etterhvert som jeg husker det....

Jeg bare lurte litt på en ting...etter fødselen, er det en spesiell type bind dere bruker? Vet det kommer jo helt an på blødningen og hva en liker...men er det en spesiell type som er anbefalt eller noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får meg deg noen megasvære Tenabind fra sykehuset.Det avhenger jo hvor mye du blør, men du kan uansett glemme de tynne lekre de første ukene. Du får nok noen tips på barsel når du er der, og de flste sykehus har apotek hvor dette er standardvare, så vent til du har født med å kjøpe.

Skrevet

di billig binda,Seba self sit (tror di heter det). di er veldig myke... brukte di forrige gang. skal kjøpe di igjen nå. libresse nattbind eller bind fra sykehuset på natta...

Skrevet

De Saba self sit klarer ikke jeg. Ikke for å være ekkel detaljert..men vanskelig å unngå når det er snakk om slikt..hehe. De Saba har netting liksom og man ender opp med masse bomull i ..ja ..dåsa. Dersom du har sting er det dritvondt å dra ut. Men de er veldig gode og myke sånn ellers.

Mitt tips er å kjøpe litt forskjellig så bruker du de som du trives best med. Koster jo ikke så mye for ei pakke bind:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...