Gå til innhold

rar "blanding"... kan det være sinken? (litt detaljert kanskje...)

Anbefalte innlegg

jeg er på cd 17 idag etter en SA, og begge gangene jeg har blitt gravid har det vært etter sex på cd 17, så jeg tror og håper at el nærmer seg :) Igår kveld hadde vi sex og etter to timer horisontalt måtte jeg opp for å gå på do... Det rannt da ut en vanvittig seig blanding som rakk helt ned til vannet i skåla før den deltes og forsvant ned i do! Minnet om MASSE el-slim, men jeg har ikke hatt el-slim de siste dagene, og heller ikke idag.. Jeg har ALDRI opplevd en slik konsistens den, og lurer nå på om ikke dette er litt rart? Det er jo utrolig dumt at alt henger sammen slik at alt kan renne ut, er det ikke? Jeg har fått mannen til å spise sink, etter å ha hørt flere her som har fått det anbefalt fordi det setter opp spermproduksjonen. Tror dere det kan ha sammenheng? er usikker på om jeg skal be han slutte å spise sinken, eller om detter er "bra".. Hva tror dere? Noen som har erfarinker med sink? Eller tilsvarende slim?

håper det er noen som kan svare... om så bare tanker om hva dere tror det kan være, og hva jeg bør gjøre... :)

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...