Gå til innhold

Anbefalte innlegg

1

Kjenner dere mindre liv etter uke 30 sånn ca? Jeg er nå 31+3 og babyen min har blitt veldig rolig i det siste. Men jeg kjenner at han er der, der er bare så forsiktige bevegelser i forhold til for noen uker siden. Har andre også merket det samme?

2

Min lille gutt ligger i hodeleie (ikke festet) men jeg kjenner 90 % av alle bevegelser fra navlehøyde og ned.. Har ikke denne gutten bein, eller kansje er han lam? Er det slik for dere andre også? Ingen spark i ribbene altså...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5262375-2-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-etter-uke-30/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!!

jeg merka også betydelig forskjell i bevegelser rundt uke 31-32. dårligere plass tenkte jeg, og det sa jm også. kjente like mye liv, men mer "fomling" hvis man kan kalle det for det..

jeg kjenner masse liv i sidene, men jeg har BANK I BORDET ikke fått mange spark i ribbein. er i uke 37+5 nå. har forsåvidt etter sammenligning med andre gravide skjønt at gutten i magen min er relativt rolig i forhold til andre. han har ikke holdt meg våken heller kveld/natt! du har jo vært på UL med babyen din!! skal vel godt gjøres å bli lam der han ligger inni masse fostervann??han har det sikkert helt supert:)

Hei! Fra ca uke 30 gikk bevegelsene over til å bli "moves" mer enn spark hos meg. Babyen får jo ikke så stor plass å strekke beina på. Jeg har heller ikke kjent spark i ribbena, men merker tydelig føtter som stikker ut i sida. Tror jeg begynte å kjenne de rundt uke 30... Man kjenner sparkene ulikt ettersom hvor høyt babyen ligger, og hvor lang man er i ryggen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...