Gå til innhold

Enda ingen tr....og alle apotek er stengt ...://

Anbefalte innlegg

Hadde IKM fredag....ingen tr. I dag, heller ingen TR. Om min tante som er så presis....ALLTID! Sååå spennde dette her. Får jo ikke tatt test før i morgen da...., men usj....jeg føler det på meg at hun kommer også. Mensmurringer siden onsdag og ømme pupper siden lørdag. Håper virkelig hun har tatt ferie!

Noen flere fra uke 22 som fortsatt venter??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5262127-enda-ingen-trog-alle-apotek-er-stengt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk tr jeg da :o( så håper en junispire sitter for oss :o)

Skulle gjerne ha sendt deg en test jeg, har flere her ;o)

Men den kommer nok ikke fram før etter du har vært på apoteket.

Lykke il med testing ;o) Håper spiren sitter for deg, høres ut som du er veldig gravid! Krysser alt jeg har ;o)

Hehe :)... ja, ellers takk...den kommer nok ikke fram før i mrg nei ;-) Får håpe hun ikke kommer i dag så jeg kan løpe på apoteket i mrg tidlig :)

Tusen takk for at du krysser armer og bein for meg!!!!!!! xxxxxx

Lykke til med neste pp du da :-) Håper vi kommer oss over på 1.tri fort :)

Klem

Har det nesten som deg, bortsett fra at jeg har ikke ikm før på onsdag. Har absolutt ikke hatt trua denne gangen, og har heller ikke kjøpt tester, men nå skulle jeg ønske jeg hadde. Hadde vært greit å teste og slippe å gå rundt med håp&tvil om hverandre -jeg hater det!!!!

Høres jo veldig lovende ut for din del da, lykke til!!

Jo, takk for det. Føles enda mer lovenende da dere sier det...hehe:) Tør liksom ikke tro noe enda.. Men i morgen får jeg svaret :)

Ja, ikke sant det er slitsomt mellom El og IKM?! Man bare går og venter og kjenner etter og "leter" etter symptomer. Skulle ønske det bare var 1 uke mellom EL og IKM, da hadde iallefall tiden gått litt fortere....:)

Lykke til på Ondsag da!! Krysser fingre for deg!! Hadde vært gøy om vi hadde klart det begge to!! Da må jeg teste positivt i mrg :))))

LYKKE TIL!!!!!!!!

Jeg venter i spenning sammen med deg, så du er ikke alene nei:) Hadde ikm på onsdag jeg da, og nå blir jeg snart gal av å vente. Disse gravi-testene fra billigtester sier at jeg ikke er gravid, men jeg vil ikke høre på dem!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...